Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trampoline by night

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• trampoline by night

hej allemaal!

ik zou graag eens wat tips en trick vragen voor het fotograferen van sport bij nacht (avond) zonder flits,
    want ik zou graag een foto maken van een persoon die trampoline springt maar dan wel het "effect" van de lampen en dat gaat niet als ik een flits gebruik want dan wordt alles wit enzo en minder "woow" effect.
    ik heb 2 bouwlampen (halogeen) op een statief die ongeveer 4m hoog staan en 1 bouwlamp(halogeen) die gewoon op de grond staat,

MVG Stijn VB
    (ik hoop dat ik niet te onduidelijk ben geweest )
    Te scherp kan nooit!

Re: trampoline by night

Ik vrees dat je dan hier fout zit...
    Dit mag verplaatst worden naar het deel "Tips & Trucs" denk ik.
    Groetjes
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

Inderdaad verplaatst
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

ik snap het niet..
        Bedoel je dat je onderwerp (springend persoon) dan te wit wordt als je flitsers gebruikt + dat de achtergrond zwart wordt ?
        Als je een langere sluitertijd gebruikt dan kan je de achtergrond wel laten verschijnen op de foto. Met een flits (op 2e gordijn gewoonlijk bij dit soort toestanden) bevries je dan ook de persoon die springt. En ja, witflitsen kan je dan wel voorkomen door de flits niet TE hard te zetten zeker. Ook zou ik geen licht recht op de persoon zetten.
        Met bouwlampen ga je dit effect net NIEt krijgen vrees ik.
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Working...
        X