Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zon toevoegen bij bewolkt weer (portet)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zon toevoegen bij bewolkt weer (portet)

Enkele voorbeelden die ik vandaag heb gemaakt en geexperimenteerd met een 2de flash in slave

1D mark III
    50mm 1.4
    EX580 II in master
    EX 580 in slave (TTL)

Pop up in CS3

1D MARK3...5Dmk2 ...40D...20D... 70-200 L 2.8 IS... [B]16-35L 2.8 II... 85mm 1.8... 24LL1.4 II...400 f5.6L...[B]50mm 1.4...15mm fisheye[B]... 3x EX580 II... Pocket wizards http://www.tompalmaers.be

Re: zon toevoegen bij bewolkt weer (portet)

lang niet mis. Ik vind die eerste erg mooi door de eenvoud van de omgevingskleur.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
      lang niet mis. Ik vind die eerste erg mooi door de eenvoud van de omgevingskleur.
      Dat wel, maar die doet me onmiddelijk denken aan een typische reclamefoto voor brilmonturen.

Comment

De eerste vind ik gewoonweg prachtig.

Comment

Mooie foto's, vooral die eerste is schitterend.

Heb een vraagje, heb je hier gewoon met de IR slave functie gewerkt van de EX flitsers or heb je een remote trigger gebruikt (ik heb 2 EX580 II's met Elinchrom triggers, en wil dergelijke dingen gaan proberen)

Als je een gele gel over de slave flits zet, krijg je dan een warmer licht ? Of mis ik hier iets, met een gouden reflector is dat toch zo.

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Hallo Mark,

Ik heb gewoon de 580II (op master ingesteld) op de camera staan, en heb het meisje haar vader de EX580 (in slave) in de hand geduwd. Geen gebruik van gels of filters op de flits, dat is rap opgelost in photoshop, ik zou enkel groene gels gebruiken in binnenshoots bij tl of thungsten licht.

groeten
            Tom
            1D MARK3...5Dmk2 ...40D...20D... 70-200 L 2.8 IS... [B]16-35L 2.8 II... 85mm 1.8... 24LL1.4 II...400 f5.6L...[B]50mm 1.4...15mm fisheye[B]... 3x EX580 II... Pocket wizards http://www.tompalmaers.be

Comment

Verplaatst van Fotobewerking naar dit forum omdat dit creatieve gebruik van een flits eerder een fotografische tip is dan een bewerking.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
              X