Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveelheid foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoeveelheid foto's

Ik vertrek binnenkort voor 16dagen naar Cuba.

Vorig jaar heb ik 23 dagen rondgetrokken in Mexici met een compactcamera en had toen een 1600 foto's, wat een 70 foto's per dag maakt.

Nu heb ik echt geen iedee hoeveel ik er deze keer zal maken. In het algemeen neem ik meer foto's omdat ik nu een spiegelreflex bij heb, maar toch, ...

Iemand een ideetje? Hoeveel foto's nemen jullie op reis?
    Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

Re: Hoeveelheid foto's

Die 70 tot 100 p/d is ook voor mij van toepassing, tenzij je het savonds op alle gemak kunt bekijken op een groot scherm en de minder goede gelijk wist

Comment

Zorg zeker voor een back-up toestel, zodat je dagelijks je kaartje kunt copiëren naar een harde schijf.
      Op die manier heb je 'geen' beperking in het aantal foto's, enkel bij gebrek aan batterij-capaciteit.

hesy.be
      BD0319BE

Comment

Dit jaar 8 dagen Oostenrijk ongeveer 800 fotos .

3 dagen Barcelona ook ongeveer 800 fotos.

Hangt er vanaf wat je allemaal bezoekt vermoed ik.
        President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

Comment

Het hangt ervan af waar je naartoe gaat in Cuba.
          Als je naar Varadero gaat zal je niet veel foto's nemen.
          Maar de Malécon in Havana, Trinidad en Viñales zijn heel fotogenieke plaatsjes.
          Canon EOS 300D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC, Sigma 70-300mm f/4-5.6 APO Macro Super II
          Mijn foto's

Comment

Working...
          X