Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iso 1600 ruis makkelijk te verwijderen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iso 1600 ruis makkelijk te verwijderen.

ok duidelijk daar heb ik en een ander wat aan,maar goed dit is het enigste wat ik ooit geprobeerd heb,en ja adobe maar dat is minimaal vind ik.
    Ik vind het in iedergeval een mooi programmatje.vind je trouwens 1 van die andere progjes beter?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cyberson
      KEVLAR zielig mannetje .ben jij onze lieve heer hier of doe je net alsof?
      DIT topic heet iso 1600 ruis makkelijk te vewijderen
      Jou woorden
      dat is het grote probleem van de 4/3 standaard de chip is momenteel nog te klein voor hoge iso kwaliteit.
      Hier doel jij op de oly maar het ging mij om de software.die besproken wordt en de behaalde resultaten.

En hier haal jij canon er bij ukkel kijk je eigen post na 2de van boven

En die voorbeelden tja op dit formaat ziet iso3200 of zelfs een gepushte iso6400 er niet slechter uit zelfs zonder noise ninja op mijn canon.

DIT topic heet iso 1600 ruis makkelijk te vewijderen

PS eigenlijk staat dit topic idd verkeerd
      Lol Misschien begrijp je niet goed engels maar dan moet je dat niet quoten ook niet he. Doen alsof ruis geen probleem met oly (en dus4/3) is verwijzing naar nikon en canon. Het staat allemaal in je quote. En dat kwam jij hier toch posten he.

En ik vind het altijd leuk wanneer men er maar wat grote woorden bij komt halen. Het bewijst gewoon dat men niet meer weet wat zeggen.

Alvast bedankt.

Comment

ik vind de ruisonderdruking van de rawconverter Rawshooter premium 2006 goed werken .. maar op de huidige camera is ISO1600 best te doen

Comment

Vreemde reacties wanneer iemand hier een helpende hand toesteekt!

Maar goed, heb het programma gedownload en naar mijn mening werkt het programma ontzettend goed, heeft het een hele gemakkelijke bediening (wat bij sommige programma's duidelijk minder is) en ben ik in ieder geval dankbaar dat ik het programma heb leren kennen. Er zit ook een mooie batch-mogelijkheid op overigens. Nadeel vond ik dat ik geen NEF kon laden in het programma. (ligt wellicht aan mij). en zo af en toe is het handig om eerst een selectie te kunnen maken en daar een bewerking op te maken. Voor die mogelijkheid gebruik ik Grain Surgery als PS-pluginn.

Lijkt me zelfs een handig programma voor canon-shooters

Groetjes Edwin
          Mijn Foto's

Comment

foutje
            Last edited by cyberson; 20 februari 2006, 06:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
              Lol Misschien begrijp je niet goed engels maar dan moet je dat niet quoten ook niet he. Doen alsof ruis geen probleem met oly (en dus4/3) is verwijzing naar nikon en canon. Het staat allemaal in je quote. En dat kwam jij hier toch posten he.

En ik vind het altijd leuk wanneer men er maar wat grote woorden bij komt halen. Het bewijst gewoon dat men niet meer weet wat zeggen.

Alvast bedankt.

Kevlar.
              JIj hebt helemaal gelijk sorry voor mijn opmerkingen,en dat IK het verkeerd gezien heb.
              Als ik voortaan vragen heb kom ik gelijk na jou,altijd makkelijk mensen die alles weten.
              Ik kan mischien niet goed engels moet je eens kijken hoe je je eigen moerstaal schrijft
              Dit is trouwens mijn laatste posting mbt kevlar,ik heb geen zin om mee te doen aan vervuiling van dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cyberson
                Kevlar.
                JIj hebt helemaal gelijk sorry voor mijn opmerkingen,en dat IK het verkeerd gezien heb.
                Als ik voortaan vragen heb kom ik gelijk na jou,altijd makkelijk mensen die alles weten.
                Ik kan mischien niet goed engels moet je eens kijken hoe je je eigen moerstaal schrijft
                Dit is trouwens mijn laatste posting mbt kevlar,ik heb geen zin om mee te doen aan vervuiling van dit forum.
                Oh ik heb niet altijd gelijk hoor en mijn engels of nederlands zijn verre van perfect zelfs niet goed.

Maar als je dingen komt beweren die duidelijk niet kloppen tja dan is het gemakkelijk he.

En je mag zoveel meningen komen geven als je wil maar je moet dan ook kritiek of een meningsverschil kunnen verdragen. Het is immers niet omdat jij iets neerpent of ergens van overtuigd bent dat het ook correct is. En als ik fout ben zou ik graag hebben dat men mij terechtwijst. Maar dan wel niet met meningen of zo. Bewijzen of doordachte logica zijn beter. Ik heb zelfs niet liever want ik ben op deze site om te leren. Zou jij ook moeten doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg
                  Fotografie zal altijd zijn beperkingen hebben, en dat is maar goed ook, anders is vogens mij de pret eraf
                  Lijkt me het meest zinnige dat tot hier toe gezegd werd

Nee serieus, moet dringend eens aan het werk met ruisonderdrukkers, even googlen. Wat ruist daar in het struikgewas ?

Groeten,

Herzie

Comment

Spijtig , van al die discussie's ,
                    had graag iets meer geweten over die iso boven de 800 en hoe je best je foto , kunt bewerken ,om die aanvaarbaar te maken ,maar zal het maar zo laten !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DES
                      Spijtig , van al die discussie's ,
                      had graag iets meer geweten over die iso boven de 800 en hoe je best je foto , kunt bewerken ,om die aanvaarbaar te maken ,maar zal het maar zo laten !
                      best wat rondzoeken en zelf een topic openen.

je kan best wat ander zoekwerk verrichten. zoek maar eens op wat kevlar, jlp, visio,leonidas en de lesse zo nogal posten. hoog informatiegehalte!! dit topic is verkeerd begonnen en verkeerd geëindigd!
                      foto als spiegel of als venster?

Comment

Working...
                      X