Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

    ic

    en hoe kan ik dat het beste doen alles appart kopen voor verzending of gaat da automatish bij ebay ?
    tis ma met die douane kosten wat je overal hoort ...

    Comment


    • #47
      Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

      Oorspronkelijk geplaatst door HansP Bekijk bericht
      hoe pak ik dat best aan dan ?
      gewoon vandaag een bestellen en morgen nog een ?
      Nee, gewoon 2 keer na elkaar 1tje bestellen en niet in 1 bestelling 2 (of meer) stuks, dus dan betaal je ook 2 keer (of meer) met paypal.

      Comment


      • #48
        Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

        ik dacht dat enkel de verkoper ( die het geld ontvangt ) paypal moest betalen ? ( of begrijp ik je verkeerd )

        Comment


        • #49
          Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

          Oorspronkelijk geplaatst door HansP Bekijk bericht
          ik dacht dat enkel de verkoper ( die het geld ontvangt ) paypal moest betalen ? ( of begrijp ik je verkeerd )
          nieks douane kosten van hongkong... da's alleen van amerika... die hangen d'r het factuur aan... hier zit het gewoon in een bruine envelop...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #50
            Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            nieks douane kosten van hongkong... da's alleen van amerika... die hangen d'r het factuur aan... hier zit het gewoon in een bruine envelop...
            aaaah ok

            dan ga ik een van dees eens wat bestellen daar zie
            kzal dan ook iedereen laten weten hoe de YN-460 MKII's zijn daar dit overal de prijs-qualiteit zeer goede strobisten flashes zouden zijn

            Comment


            • #51
              Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

              Ik bedoel dat je 2 keer het proces van paypal moet doorlopen om te betalen (als je 2 setjes koopt), aangezien je ook 2 keer bestelt he (ge moet toch dealextreme betalen he). Ik schreef "met paypal" niet "aan paypal" betalen....
              En de kans van douanekosten is er wel degelijk. Als gij 5 zo'n setjes gaat kopen (5 transmitters + 5 receivers) in 1 zending, dan is de kans heel groot dat de douane die zal tegenhouden. Ik had eens 4 handstraps besteld, en die hielden ze al tegen :s.

              Comment


              • #52
                Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                Ik bedoel dat je 2 keer het proces van paypal moet doorlopen om te betalen (als je 2 setjes koopt), aangezien je ook 2 keer bestelt he (ge moet toch dealextreme betalen he). Ik schreef "met paypal" niet "aan paypal" betalen....
                En de kans van douanekosten is er wel degelijk. Als gij 5 zo'n setjes gaat kopen (5 transmitters + 5 receivers) in 1 zending, dan is de kans heel groot dat de douane die zal tegenhouden. Ik had eens 4 handstraps besteld, en die hielden ze al tegen :s.
                amai , de triggers kop ik bij DealExtreme , de rest bij die HK dude op ebay

                alvast bedankt voor alle hulp , kweet da ik veel vraag ma kben iemand die 1000% zeker wil zijn

                Comment


                • #53
                  Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                  Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                  nieks douane kosten van hongkong... da's alleen van amerika... die hangen d'r het factuur aan... hier zit het gewoon in een bruine envelop...
                  Dit zou ik zo niet durven stellen hoor, de kans dat je pakje uit de VS door de douane geopend wordt en je kosten aan je been hebt is tegenwoordig bijna 100%, terwijl uit Hong Kong de kans een stuk kleiner blijkt (uit ervaring ), maar er is altijd de mogelijkheid dat je extra kosten hebt.

                  Ik heb wel gemerkt dat veel afhangt van de manier waarop verstuurd wordt, ik heb nu een 1/18 model dat onderweg is met UPS vanuit HK, en ik vrees dat daar kosten bij zullen komen, de vorige modellen werden met HongKong Post verstuurd, ook met tracking nummer, maar die zijn allemaal zo door de post afgeleverd.

                  Het is een kwestie van geluk hebben vrees ik ... net zoals de lotto spelen, soms win je, soms verlies je

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #54
                    Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                    Hoera,vandaag de tigger en (4 stuks) receivers binnen. Keurig verpakt en geen douanekosten.
                    Gelijk batterijen erin, deze (duracel) werden meegeleverd en testen.
                    Gelijk een paar bijzondere dingen:
                    Canon 420 Ez werken ze goed mee.
                    Toshiba en Cullman oude flitsers uit analoge tijdperk werken niet.
                    Weet iemand hoe dit komt?

                    Comment


                    • #55
                      Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                      probeer eens met de PC connect kabel?
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #56
                        Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                        Helaas hebben die oude flitser een "gewone"flitskabel aansluiting. Bij de triggerset zit alleen pc, 3,5 en grote jack plug. Dus kan geen bekabeling maken. Flitsers werken wel als ik ze als slave aanstuur met zo'n optisch oogje van seagull. Nadeel is hiervan dat ze altijd in beeld moeten staan van andere flits. Dus ook niet in softbox kunnen of achter model staan.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Baard Bekijk bericht
                          Helaas hebben die oude flitser een "gewone"flitskabel aansluiting. Bij de triggerset zit alleen pc, 3,5 en grote jack plug. Dus kan geen bekabeling maken. Flitsers werken wel als ik ze als slave aanstuur met zo'n optisch oogje van seagull. Nadeel is hiervan dat ze altijd in beeld moeten staan van andere flits. Dus ook niet in softbox kunnen of achter model staan.
                          en wat is "een gewone" flitskabel?
                          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                          Comment


                          • #58
                            Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                            Zoek je dit ?

                            Comment


                            • #59
                              Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                              Naar aanleiding van deze topic heb ik me er ook wat besteld via een ebay-shop, nl webshoptoU.

                              De 14de december besteld en vandaag geleverd. Dus geen lange wachttijden.
                              Prijs voor de set was 82-€ voor 1 transmitter en 4 ontvangers, met de nodige kabeltjes, incl. prijs voor verzenden.

                              Alle getest binnen, vanuit verschillende kamers en verdiepen. Alle zijn geslaagd in de test.

                              Mijn oude 'aangepaste Cactus v2's verdwijnen nu als back-up onderaan de tas

                              Groeten,

                              Piet
                              Piet Cosaert
                              http://kepsfotografie.wordpress.com

                              Comment


                              • #60
                                Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                                Oorspronkelijk geplaatst door Baard Bekijk bericht
                                Helaas hebben die oude flitser een "gewone"flitskabel aansluiting. Bij de triggerset zit alleen pc, 3,5 en grote jack plug. Dus kan geen bekabeling maken. Flitsers werken wel als ik ze als slave aanstuur met zo'n optisch oogje van seagull. Nadeel is hiervan dat ze altijd in beeld moeten staan van andere flits. Dus ook niet in softbox kunnen of achter model staan.
                                Welke types flash zijn het? Mijn oeroude Toshiba ES-T30L krijg ik wel aangestuurd met deze triggers, echter wel via een tussenstukje

                                Comment

                                Working...
                                X