Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lastolite Ezybox of de Westcott?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lastolite Ezybox of de Westcott?

Ah oké, 1 van de volgende weken is die westcott 50" tekoop in een Nederlandse webshop ... ik ben eens benieuwd :-)
    Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
    een hoop sunbounce & strobist stuff

Comment

K weet het, t is een reply op een oud probleem, maar misschien dat er nog iemand mee geholpen is...

Die flitsschoen op de Ezybox beugel is bevestigd met een schroefkoppeling. Je kan die er gewoon afschroeven en je Cactus in de plaats schroeven. Dan klik je de flits zoals gewoonlijk bovenop de Cactus, en kan je de hoogte van de beugel regelen om de flits mooi in het midden van de Ezybox opening te positioneren.

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      Over welke flitser heb je het dan???

Ik heb vorige week ook de ezybox aangeschaft en lopen klooien met het bevestigen van de flitsers. SB-28 en SB-600 pasten perfect, maar in combinatie met de cactus PT04-cn geeft dit problemen. PT-04cn heeft alleen een schroefdraad, dus je kunt hem alleen maar gebruiken met een pc-kabel. En mijn SB-600 werkt niet via een pc-kabel met de PT04-cn. Heb wat moeten klooien om het spul toch werkend te krijgen.

Maar verder is het een geweldig dingetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
        Doe ik ook met mijn westcott 50 inch, gebruik een brewerbracket om 2 flitsen te monteren

Iemand een idee of er alternatieven bestaan voor zo'n brewerbracket ?
        Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijnh Bekijk bericht
          Voor 3 flaches bvb http://http://www.studio73.be/5396/s..._Shoe_Tilthead

Wat je ook kunt doen is bvb de spigot op je lanpstatief verlengen (verlengstukje) en er twee swivels op zetten (door het gat in de zijkant van de swivel)
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijnh Bekijk bericht
            ik gebruik deze wel eens:

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ondertussen westcott 50 inch besteld bij cameratools.nl

Comment

Westcott Apollo 28" kopen in de VS?

wat info:
                prijs: 114,95 $ + 15,30 $ verzending (USPS)
                gekocht bij Adorama, betaald met Mastercard. (Adorama gaf de mogelijkheid om zelf de douanekosten te innen, ik heb hier niet voor gekozen)

leveringsduur:

At Foreign Delivery Unit, December 22, 2009, 6:04 am, BELGIUM
                Out of Foreign Customs, December 21, 2009, 8:22 pm, BELGIUM
                Into Foreign Customs, December 14, 2009, 8:32 am, BELGIUM
                Into Foreign Customs, December 12, 2009, 2:59 pm, BELGIUM
                Arrived Abroad, December 12, 2009, 2:59 pm, BELGIUM
                International Dispatch, December 08, 2009, 4:31 pm, ISC NEW YORK NY(USPS)
                Arrival
                Electronic Shipping Info Received, December 06, 2009

Extra kosten? voorlopig niets, op de doos zat een document van De Post bevestigd met melding van 10 € douanekosten. Het zou me verwonderen dat mijn onderburen dit zouden voorgeschoten hebben.

Comment

Dit wil zeggen dat je er meer dan twee weken hebt moeten op wachten? Waren er ook andere (snellere) leveringsmogelijkheden?
                  Greetz, Evolutionneke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evolutionneke Bekijk bericht
                    Dit wil zeggen dat je er meer dan twee weken hebt moeten op wachten? Waren er ook andere (snellere) leveringsmogelijkheden?
                    ook via UPS en FedEx, echter zijn deze methoden duurder, en naar verluid gevoeliger voor douane-controle. Voorlopig heb ik chance gehad met mijn Westcott voor € 91

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
                      ook via UPS en FedEx, echter zijn deze methoden duurder, en naar verluid gevoeliger voor douane-controle. Voorlopig heb ik chance gehad met mijn Westcott voor € 91
                      EDIT: doe er nog maar € 10 bij (de buren hadden het effectief betaald)

Comment

2 Weken voor transport ?
                        Amaai dat is wel lang.
                        Als ik BHPhoto bestel heb ik het na 2 dagen in huis.
                        Echt super service.

Comment

Iemand die weet waar ze in (Oost-)Vlaanderen de Westcott 28" verkopen?

Ik vind er quasi geen. Wel via post via Nederland, maar heb de softbox eigenlijk dringend nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                            Iemand die weet waar ze in (Oost-)Vlaanderen de Westcott 28" verkopen?

Ik vind er quasi geen. Wel via post via Nederland, maar heb de softbox eigenlijk dringend nodig.
                            'k heb me destijds suf gezocht, maar cameratools.nl bleek de meest nabije leverancier

Comment

bij cameratools heb je de levering binnen de 2 dagen na betaling
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                                bij cameratools heb je de levering binnen de 2 dagen na betaling
                                Ja ze moeten eerst nog mijn overschrijving ontvangen hebben...

Nuja, net besteld. Westcott 28" + LP604 + LP633.

Hopelijk eind deze week in mijn handen.

Comment

Working...
                                X