Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ah oké, 1 van de volgende weken is die westcott 50" tekoop in een Nederlandse webshop ... ik ben eens benieuwd :-)
Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
een hoop sunbounce & strobist stuff
K weet het, t is een reply op een oud probleem, maar misschien dat er nog iemand mee geholpen is...
Die flitsschoen op de Ezybox beugel is bevestigd met een schroefkoppeling. Je kan die er gewoon afschroeven en je Cactus in de plaats schroeven. Dan klik je de flits zoals gewoonlijk bovenop de Cactus, en kan je de hoogte van de beugel regelen om de flits mooi in het midden van de Ezybox opening te positioneren.
Ik heb vorige week ook de ezybox aangeschaft en lopen klooien met het bevestigen van de flitsers. SB-28 en SB-600 pasten perfect, maar in combinatie met de cactus PT04-cn geeft dit problemen. PT-04cn heeft alleen een schroefdraad, dus je kunt hem alleen maar gebruiken met een pc-kabel. En mijn SB-600 werkt niet via een pc-kabel met de PT04-cn. Heb wat moeten klooien om het spul toch werkend te krijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicadoBekijk bericht
Doe ik ook met mijn westcott 50 inch, gebruik een brewerbracket om 2 flitsen te monteren
Iemand een idee of er alternatieven bestaan voor zo'n brewerbracket ?
Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
Wat je ook kunt doen is bvb de spigot op je lanpstatief verlengen (verlengstukje) en er twee swivels op zetten (door het gat in de zijkant van de swivel)
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Ondertussen westcott 50 inch besteld bij cameratools.nl
wat info:
prijs: 114,95 $ + 15,30 $ verzending (USPS)
gekocht bij Adorama, betaald met Mastercard. (Adorama gaf de mogelijkheid om zelf de douanekosten te innen, ik heb hier niet voor gekozen)
leveringsduur:
At Foreign Delivery Unit, December 22, 2009, 6:04 am, BELGIUM
Out of Foreign Customs, December 21, 2009, 8:22 pm, BELGIUM
Into Foreign Customs, December 14, 2009, 8:32 am, BELGIUM
Into Foreign Customs, December 12, 2009, 2:59 pm, BELGIUM
Arrived Abroad, December 12, 2009, 2:59 pm, BELGIUM
International Dispatch, December 08, 2009, 4:31 pm, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, December 06, 2009
Extra kosten? voorlopig niets, op de doos zat een document van De Post bevestigd met melding van 10 douanekosten. Het zou me verwonderen dat mijn onderburen dit zouden voorgeschoten hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door evolutionnekeBekijk bericht
Dit wil zeggen dat je er meer dan twee weken hebt moeten op wachten? Waren er ook andere (snellere) leveringsmogelijkheden?
ook via UPS en FedEx, echter zijn deze methoden duurder, en naar verluid gevoeliger voor douane-controle. Voorlopig heb ik chance gehad met mijn Westcott voor 91
ook via UPS en FedEx, echter zijn deze methoden duurder, en naar verluid gevoeliger voor douane-controle. Voorlopig heb ik chance gehad met mijn Westcott voor 91
EDIT: doe er nog maar 10 bij (de buren hadden het effectief betaald)
Comment