Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik ben redelijk tevreden over deze combinatie van softbox met swivel en statief. Wel heb ik gemerkt dat de ritssluiting van de softbox niet 100% naar achter kan. Met andere woorden: doe je de rits vol open, dan zit de kans erin dat de rits pas na x-aantal pogingen terug dicht gaat. Ook heb ik gemerkt dat de bevestiging van de klitteband slechts voor 95% fatsoenlijk gestikt werd waardoor er een kans is dat deze los komt. De overige 5% heb ik thuis zelf laten stikken. Toegeven, details.
Naar output toe vind ik dit een geweldige oplossing. Het licht is super en ik kan het alleen maar aanraden.
Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Wat leuk is aan de Ezybox, hij past op een Quadra! (net getest).
Da's leuk meegenomen. dan heb je veel power, snelle recycle en super verplaatsbaarheid en snel opzetbaarheid (toch sneller dan 2 of drie SB's in een Westcott of plu) in een klein paketje
Wat leuk is aan de Ezybox, hij past op een Quadra! (net getest).
Da's leuk meegenomen. dan heb je veel power, snelle recycle en super verplaatsbaarheid en snel opzetbaarheid (toch sneller dan 2 of drie SB's in een Westcott of plu) in een klein paketje
Kris, de Quadra heeft je blijkbaar kunne overtuigen hé !
Jeff c.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Bijna, maar centen hé... (Wil nog een robuustere reflector dan de trigrip i.v.m. wind)
SB900 kan je nog steeds gebruiken in High Sync Speed. Da's ook niet te versmaden.
de beelden zijn prachtig, persoonlijk vind ik de schaduw niet echt storend hoor alle modellen komen los van de achtergrond, en der is een mooie doortekening in de vacht.
De synchronisatie is natuurlijk een teer punt, bij onze body's blijf je best tot maximaal 250 ste, en inderdaad high speed sync is dan een oplossing.
Qua stabiliteit kan je kiezen voor een stabiele statief met zandzak, en dan een vaste reflector, geen plu's of softboxen !
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment