Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belichting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Belichting

Hallo

Stel je trekt vooral veel foto's buiten of binnen sommige plekken zijn redelijk donker zoals kastelen ecn oude gebouwen waar er niet veel natuurlijk licht is.

Wat zijn de materialen die je nodig hebt om toch een mooie en helder resultaat te verkrijgen?

Ik zou graag wat meer tips krijgen hierover en misschien websites waar ik dat voor niet veel geld kan kopen...

Groetjes
    Nella
    Nella Balda Photography

Re: Belichting

Als het om de gebouwen ed gaat: een statief en afstandsbediening in andere gevallen: flits of hoge isoos gebruiken.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
      Hallo

Stel je trekt vooral veel foto's buiten of binnen sommige plekken zijn redelijk donker zoals kastelen ecn oude gebouwen waar er niet veel natuurlijk licht is.

Wat zijn de materialen die je nodig hebt om toch een mooie en helder resultaat te verkrijgen?
      waar wil je een helder resultaat van?
      de gebouwen? dan is een statief voldoende...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        waar wil je een helder resultaat van?
        de gebouwen? dan is een statief voldoende...
        voor je fototoestel, dan wel te verstaan ;-)
        fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
        Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Working...
        X