Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alienbees

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• alienbees

Iemand ervaring met het gebruik van alienbees ?

Probleem is dat deze systemen zijn voorzien voor de amerikaanse markt (dus 110-120 volt) en niet voor onze 230 volt.

Hoe los je dit op ?

Zijn er goede alternatieven op de belgische of europese markt, zonder te vervallen in lompe studioflitsers.

Peter
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Re: alienbees

International powering

Hun prijzen internationaal zijn prijzen op website +10% + transport + import taks te betalen bij ontvangst (ca. 25%)
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Ik weet dat Danny (Cannonian) in het verleden der is mee heeft gewerkt, maar al bij al éénmaal denk ik. Persoonlijk zou ik het liever houden op een degelijk setje Elinchroms en voor op lokatie een paar krachtige reportageflitsers.

Alleen al door de noodzaak van een transformator wat een serieuze meerkost gaat zijn en niet erg praktisch in gebruik hé.

Een setje Dlite kost rond de 600 Euro !

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Yep, 't is nu net die draagbaarheid die ik wens te behouden, en dat heb je met een alienbee toch nog een beetje.

Ik zal het maar bij m'n sb-kes van nikon houden zeker

Comment

De nieuwe Elinchrom Ranger Quadra wordt een hit in het Stobist milieu, daar ben ik nu al zeker van.
          Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
            De nieuwe Elinchrom Ranger Quadra wordt een hit in het Stobist milieu, daar ben ik nu al zeker van.
            Tom
            Maybe... Maar wel een dure grap die quadra's

Comment

Hmm vanwaar zou je die info gehaald hebben

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
              International powering

Hun prijzen internationaal zijn prijzen op website +10% + transport + import taks te betalen bij ontvangst (ca. 25%)
              www.sergioprodi.com
              Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Working...
              X