Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, op de site van gadgetinfinity is de lang verwachte V4 trigger eindelijk te bestellen. Verzendingen zullen vanaf 17-03 plaatsvinden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cactus V4 beschikbaar
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Cactus V4 beschikbaar
Da zijn precies de allernieuwste.....zijn die compatibel met de PT04's op E-bay?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=270342724545
Anders kan ik nog een setje bij kopen
Grtz R.
Comment
-
Ik wacht nog even af. Voordat ik een set bestel wil ik eerst zeker weten dat de nieuwe triggers beter werken met Canon (430EX) flitsers, want dat is met de V2 sets een ramp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk berichtDa zijn precies de allernieuwste.....zijn die compatibel met de PT04's op E-bay?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=270342724545
Anders kan ik nog een setje bij kopen
Grtz R.some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtIk wacht nog even af. Voordat ik een set bestel wil ik eerst zeker weten dat de nieuwe triggers beter werken met Canon (430EX) flitsers, want dat is met de V2 sets een rampsome pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
Daarom moet je ook lekker de PT04CN bestellen. Compatible met 430EX (heb het zelf getest, werkt uistekend!), geen misfires, AAA batterijen en geen gammele constructie. Ik ben overigens niet de enige die er uitstekend over te spreken is.
Comment
-
Ik heb ondertussen mijn V4' Cactussen aangekregen, en ik ben na een korte test zeer tevreden over het materiaal. Het ziet er ook zeer behoorlijk uit voor een low cost product. Mijn pakje is de 18de maart verzonden in Hong Kong en is hedenmorgend door de postbode afgeleverd.
MVG, JeffLast edited by Digipics357; 24 maart 2009, 12:06.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtIk heb ondertussen mijn V4' Cactussen aangekregen, en ik ben na een korte test zeer tevreden over het materiaal. Het ziet er ook zeer behoorlijk uit voor een low cost product. Mijn pakje is de 18de maart verzonden in Hong Kong en is hedenmorgend door de postbode afgeleverd.
MVG, Jeff
2 kleine opmerkingen:
- verwacht niet te veel van het boek waarover gesproken wordt, dat is niet meer dan een klein foldertje
- de flitser schuift heel moeilijk in de flitsschoen, dit is niet erg handig, maar maakt het wel stabieler natuurlijk
Door de constructie kan je de ontvanger met een flitser gewoon op een tafel zetten, of via schroefdraad rechtstreeks op een stafief vijzen (zonder swivel).
Groeten,
Bart
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk berichtBij mij hetzelfde. Heb even getest, en het resultaat was
2 kleine opmerkingen:
- verwacht niet te veel van het boek waarover gesproken wordt, dat is niet meer dan een klein foldertje
- de flitser schuift heel moeilijk in de flitsschoen, dit is niet erg handig, maar maakt het wel stabieler natuurlijk
Door de constructie kan je de ontvanger met een flitser gewoon op een tafel zetten, of via schroefdraad rechtstreeks op een stafief vijzen (zonder swivel).
Groeten,
Bart
Het klopt dat de flits eerder moeilijk in de schoen gaat maar ik dat liever zo dan dat je al van in het begin de flits er zo met één vinger kan inschuiven.
De betrouwbaarheid moeten we ondervinden, voorlopig heb ik getest met een SB 28 en met een 580 EX en met Studioflits en werkt perfect. Ik heb natuurlijk geen afstanden te overbruggen, maar daar horen we later nog wel iets over .
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
Kan de positieve reacties hier beamen. Heb een stel van 4 aangekocht en het werkt allemaal goed. Instelling van de kanalen zit op een ietwat lastige plaats, zeker als de flits erop gemonteerd staat, maar je kan natuurlijk altijd de PC connectie gebruiken.
Voor de prijs kan je dus echt niet sukkelen !
Comment
-
www.fotopie.be
Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieternlt Bekijk bericht
maar sinds de V2 zijn er heel wat verbeteringen in betrouwbaarheid en gebruik, zoals ingebouwde antenne, AAA batterijen, smaller, solider, grotere reikwijdte...
de triggers die je wenst aan te kopen zijn vandaag de betere op de markt...some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtal deze triggers gebruiken dezelfde technologie... en zelfs dezelfde electronische schakeling... zowel V2,V4 als PT04...
maar sinds de V2 zijn er heel wat verbeteringen in betrouwbaarheid en gebruik, zoals ingebouwde antenne, AAA batterijen, smaller, solider, grotere reikwijdte...
de triggers die je wenst aan te kopen zijn vandaag de betere op de markt...Triggers van Ebay gebruiken wel AAA batterijen, maar hebben geen antenne, of zit die intern? De Ebay versie heeft ook 4 kanalen en op de site van gadgetinfinity staat dat V4 16 kanalen heeft. 16 Kanalen zijn niet nodig, maar dat maakt het beetje verwarrend en wil zeker zijn. Is niet dringend, dus ik zou het wat stom vinden om nu nog de V2 te kopen,als V4 binnen een maand overal makkelijk verkrijgbaar is...
many thx!
greetz,www.fotopie.be
Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.
Comment
Comment