Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cactus V4 beschikbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cactus V4 beschikbaar

Oorspronkelijk geplaatst door pieternlt Bekijk bericht
    Sorry voor het aandringen, maar die achter de link zijn dan toch V4 hé (betere antenne en groter bereik). Ik wil idd versie4 kopen, maar zijn de triggers op de link wel V4...? Triggers van Ebay gebruiken wel AAA batterijen, maar hebben geen antenne, of zit die intern? De Ebay versie heeft ook 4 kanalen en op de site van gadgetinfinity staat dat V4 16 kanalen heeft. 16 Kanalen zijn niet nodig, maar dat maakt het beetje verwarrend en wil zeker zijn. Is niet dringend, dus ik zou het wat stom vinden om nu nog de V2 te kopen,als V4 binnen een maand overal makkelijk verkrijgbaar is...

many thx!

greetz,
    neen zijn geen V4's, gelukkig maar! want die schijnen niet zo betrouwbaar te zijn...
    de antenne zit binnen in...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

neen zijn geen V4's, gelukkig maar! want die schijnen niet zo betrouwbaar te zijn...
      de antenne zit binnen in...
      Heb je dan al veel negatieve V4 revieuws gelezen?
      Waar dan, want ik vind enkel positieve reacties

Ik zie door de bomen het bos niet meer....
      I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Comment

Ik heb toch ook al negatieve dingen gelezen.
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
          Heb je dan al veel negatieve V4 revieuws gelezen?
          Waar dan, want ik vind enkel positieve reacties

Ik zie door de bomen het bos niet meer....
          op de strobist forums van flickr
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ik heb de antennemod uitgevoerd op mijn V2s'sen een tijdje geleden en heb helemaal geen stress meer met die dingen.

Hans
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
              Ik heb de antennemod uitgevoerd op mijn V2s'sen een tijdje geleden en heb helemaal geen stress meer met die dingen.

Hans
              ja, ik ook, maar 't blijft werken met dure CR2 batterijen en staat wankel op z'n voetje, tenzij je de PC aansluiting gebruikt...

heb ze intussen daarom geruild voor de PT04's

Comment

Ja inderdaad maar dat voetje heb ik gedemonteerd en ik gebruik de PC sync aansluiting.
                Voor dat batterijprobleem moet ik ook eens dringend zo een batterijdoosjes aanschaffen voor AAA batterijen.

Hans
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Om de mechanische belasting op de hotshoe te vermijden heb ik hotshoe's met een female mini jack gekocht, ze zijn voorzien van schroefdraad en kunne dus zo op de swivel of gewoon op een statiefje met 1/4 draad. De verbinding met de receiver is dan via het draadje met de 3.5 mm jacks. Dit geeft een zeer zekere werking en is ook qua montage en hoogte een goede oplossing.

Spijtig dat onze postdiensten ook weer mee aan de paplepel moesten likken en ze 10 euro kosten rekenden voor het pakje uit de USA.

MVG, Jeff
                  Last edited by Digipics357; 2 april 2009, 10:07.
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                  X