Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Hallo,

    Heeft er iemand "Boucherie Gepetto"? Ik ben nog niet zo heel lang bezig met Urbex, maar heb er wel een paar om te ruilen als deze al dan niet interessant zijn

    Groetjes,

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Naar het schijnt kan je er niet meer binnen.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Hoi Elise

        Ik ben op zoek naar de locatie van chateau bustes. Ik heb evt voor jou de locatie van chateau lierre
        Wil je die ruilen?

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Als Hollander kan ik alleen maar vol bewondering kijken naar alle prachtige locaties in jullie land. Bij ons wordt te snel en teveel opgeruimd. Nu ben ik ook geen echte urbexer, maar een Geocacher die op die wijze Urbex ontdekt heeft. Omdat ik komende maand een periode in Belgie ben, me verdiept in alle schitterende locaties. Helaas blijkt dat veel wat op de foto's staat al niet meer in dezelfde staat verkeerd of zelfs helemaal verdwenen is.
          Het maakt voor mij de zoektocht een stuk lastiger, want wanneer ik al iets weet te achterhalen, dan nog blijft de vraag, zou het er nog zijn en zou het nog de moeite waard zijn? Als voorbeeld Papierfabriek Louis De Naeyer. Een schitterende locatie maar na urenlang foto pagina's bekijken ontdekte ik pas dat de fabriek verdwenen is en er inmiddels huizen op de plek staan.
          Waar ik dolgraag informatie over zou vinden is Maisson Vanneste. Ik lees veel wisselende berichten. De locatie zou niet meer de moeite zijn, buren zouden bijna permanent bewaken en de politie vaak al binnen enkele minuten ter plaatse. Kan iemand mij zeggen of dit inderdaad het geval is? Dan zou ik spijtig genoeg mijn zoektocht staken, want om vrijwel zeker in de problemen te raken na een lange rit is het mij niet waard.
          Nu zou ik hier natuurlijk om wat informatie over een urbexlocatie kunnen vragen, maar ik ken het algemene standpunt en dat respecteer ik ook. Niets is zo teleurstellend als een mooie plek verloren te zien gaan doordat mensen met onzuivere bedoelingen er komen.

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Waar ik dolgraag informatie over zou vinden is Maisson Vanneste. Ik lees veel wisselende berichten. De locatie zou niet meer de moeite zijn, buren zouden bijna permanent bewaken en de politie vaak al binnen enkele minuten ter plaatse.

            De locatie heb ik inmiddels gevonden (google is soms mijn beste vriend) Nu nog de vraag, is het te doen?

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door ellenvh Bekijk bericht
              Hallo iedereen,

              ik ben op zoek naar Budget Hotel / Hotel Paradise City.
              Iemand die deze heeft en wil ruilen?
              Hey!

              Zeer late reactie misschien, maar deze heb ik te ruil hoor!
              Laat maar weten als dat je hem nog zou zoeken

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Oorspronkelijk geplaatst door merrlin Bekijk bericht
                Waar ik dolgraag informatie over zou vinden is Maisson Vanneste. Ik lees veel wisselende berichten. De locatie zou niet meer de moeite zijn, buren zouden bijna permanent bewaken en de politie vaak al binnen enkele minuten ter plaatse.

                De locatie heb ik inmiddels gevonden (google is soms mijn beste vriend) Nu nog de vraag, is het te doen?
                Keer of drie geweest in mijn actieve urbexperiode. Ik passeer er regelmatig. Twee van de drie ramen boven zijn afgeslagen en waar je vroeger naar binnen ging staan er nu herashekkens. Persoonlijk denk ik dat het er erg donker moet zijn. Vanneste is een schoolvoorbeeld van hoe urbexers het niet zo nauw nemen met de regels.
                Vroeger stapte je binnen gewoon door de voordeur, die is al een hele tijd vastgeslagen van de binnenkant. Het huisje rechts heb ik zelf "the flee house" genoemd omdat ik er als eerste was, deze mensen hebben er gewoond tot eind Augustus, dus ik was er op een moment dat alles nog was zoals het was. Ze hadden een auto die er piekfijn uit zag maar binnenin..... mijn gezellin was overbeten door de vlooien.

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Ik ben ook nog altijd op zoek ... indien er tips zijn mag dit via pb

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Mensen die willen ruilen met locaties. Stuur me ff een berichtje en wie weet kunnen we wat voor mekaar betekenen

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Hallo allemaal
                      Ik wil dit weekend chateau nottebohm bezoeken. Heeft iemand enig idee hoe ik er het beste kan komen? ik weet het adres maar hoor verschillende verhalen over de eigenaar kan iemand mij verder helpen?

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Hoi, ik ben van west-vlaanderen. Heb rijbewijs + heleboel locatie's. Maar niet altijd een auto beschikbaar mssn kunnen we eens samen op pad

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Ik heb boucherie. Maar ik weet niet dat het gepetto is ik heb nog een heleboel locatie's ik wil er wel wat wisselen

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Ik had eens een vraagje over bowling mill? is deze locatie nog steeds intact? moeilijk voor binnen te gaan?


                            grtjs jordi

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Oorspronkelijk geplaatst door TUEBBELGIUM Bekijk bericht
                              Ik had eens een vraagje over bowling mill? is deze locatie nog steeds intact? moeilijk voor binnen te gaan?


                              grtjs jordi

                              Laatste keer dat wij er zijn geweest was het niet veel meer, vele plaatsen het dak ingestort en op veel plaatsen gestut..

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Ik wil wel graag wisselen

                                Comment

                                Working...
                                X