Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door UrbanPhoto'sBekijk bericht
Bij deze wil ik zoveel mogelijk mensen uitnodigen om lid te worden van de nieuwe Urbex groep Beautiful Decay (Urbex)
de groep kan je vinden via deze link https://www.facebook.com/groups/1174...89261961192862
Aangezien jullie allemaal Urbexers zijn (of toch de meeste) zijn jullie allemaal welkom op deze groep.
Urbexers zijn toch de mensen die niks pikken en ook niks ensceneren voor de foto toch ? Ook nergens iets forceren ? Enkel voetstappen achter laten ? Geen tafels dekken en geen kleren uit de kast halen ?
Ik ben een van de oudgedienden en ik moet daar eens goed mee lachen.
Ik heb te veel gezien, teveel meegemaakt om nog in dat principe te geloven.
Heeft er iemand interesse om urbexlocaties te ruilen ?
Moderator Note: Dit bericht werd als een afzonderlijke topic in de Fotohoek/Architectuur & Urbex geplaatst, maar de Fotohoek dient om foto's te laten zien, niet om dit soort vragen te stellen. Het bericht is nu samengevoegd met de grote Urbex-topic.
Wat mijn groep anders maakt ? Je kan hier je beste of je slechtste foto opzette zonder dat er iemand je met de grond gelijkt maakt.
Er zijn hier groepen bij die alleen voor de elite zijn zoals eenzaam en verlaten plekken en dat maakt mijn groep nu net iets anders. Ben je een beginner of gevorderde, bewerk jij je foto's of niet ? iedereen is hier gelijk aan elkaar. dat is het verschil met mijn groep.
Het is geen verplichting om je toe te voegen, je doet ermee wat je wilt
Comment