Oorspronkelijk geplaatst door AnthonyURBEX
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitwisselen urbex locaties!
Collapse
X
-
-
Re: Uitwisselen urbex locaties!
Ik ben op zoek naar maisons, villa's, en chateau's in Belgie. Welliswaar die nog niet gesloopt zijn of volledig getrashed.
Wie kan mij er een paar aanraden of wil er met mij ruilen.
Stuur mij uw voorstellen door, en wat u in ruil zou willen.
MVG
Leave a comment:
-
Dank je Urbex-Roy.
Het is altijd een risico dat weet ik en meestal als we vertrekken hebben we nog meerdere locatie mee uit de buurt.
Maar het is toch wel leuker als je weet dat het nog kan.
Alvast bedankt!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wicon Bekijk berichtHoi, misschien is het al oud nieuws maar pepito is dicht (staat in de steigers). Weet er iemand of de gravestone church nog toegankelijk is. Al gauw 1,5 rijden, vandaar de vraag. Alvast bedankt!
ga checken zou ik zeggen ik moet ook vaak 1,5u rijden voor niks,
soms langer dat is het risico van de hobby dat weet je voordat je er aan gebint als je liever geen benzine/diesel wilt verspillen kun je beter stoppen met de hobby
Leave a comment:
-
Hoi, misschien is het al oud nieuws maar pepito is dicht (staat in de steigers). Weet er iemand of de gravestone church nog toegankelijk is. Al gauw 1,5 rijden, vandaar de vraag. Alvast bedankt!
Leave a comment:
-
-
Op zoek naar iemand om mee te ruilen die wat recentere locaties heeft (wat ik zie hier is meestal zo oud)
Ik heb te bieden:
Le Château Au Bord De L’eau
Usine PR
Chateau Des Bustes
Powerplant Fritz
Toit Toi Mon Toit
enz..
Stuur gerust een PM..
Leave a comment:
-
Mensen die locaties willen ruilen? Kben op zoek naar locaties in en rond BRUGGE.
Ik heb er wel al maar meer zijn steeds welkom.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caveraver Bekijk berichtIk zelf ben er nog niet geweest (wil er wel binnenkort heen) maar alleen al de buitenkant lijkt me de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen.
de buitenkant is wel heel vet. in iedergeval ik kon mijn draai daar niet vinden.
er word wel regelmatig gecontroleerd bij ons reed er een auto om het gebouw. we hebben er mensen gesproken waren er van de zomer en gepakt.
ook vertelde ze dat het gebouw snel achteruit is gegaan kwa vernielingen.
mja de keuze moet je zelf maken om te gaan wat de een niet de moeite vind kan voor de ander wel de moeite zijn
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtin Du Basil heb ik zelf geen enkele foto genomen
Is gewoon niet de moeite.
Leave a comment:
-
Hallo,
Graag zou ik willen weten of Le Hangar du Baron nog steeds "actief" is, iemand recent nog daar geweest?
Sommige beweren dat deze leeg is, maar ik kan niet echt info erover vinden over de werkelijke status,
Alvast bedankt!
Leave a comment:
-
-
He,
is er iemand die me een tip kan geven over chateau bustes? ik weet welk land maar loop vast.
Ruilen kan ook, laat maar weten wat je wilt.
groetjes
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtin Du Basil heb ik zelf geen enkele foto genomen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door urbex-roy Bekijk berichtwelke locatie wil je mij geven du basil?
zelf ben ik al in pritzer geweest
ik heb je de info gegeven wat je vroeg en wat ik wist
verder moet je zelf een beetje je best doe hoe te binnen komen dat is het stukje exploren
dat is juist het leuke van het urbex het zoeken na ingangen het exploren
succes
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boerinneke Bekijk berichtBen op zoek naar Masters of steel.. Kan iemand mij hier mee helpen? Heb genoeg om te ruilen
Leave a comment:
Leave a comment: