Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hoi zijn er nog mensen die urbex locaties willen ruilen? Zoek onder andere Out of office - puppet factory - ferme des templies - haus des floristen
Heb een aantal locs te ruil. Andere locaties mag ook. Stuur me een privebericht
Out of office zit op slot en is niet meer te doen voor nu
Hoi zijn er nog mensen die urbex locaties willen ruilen? Zoek onder andere Out of office - puppet factory - ferme des templies - haus des floristen
Heb een aantal locs te ruil. Andere locaties mag ook. Stuur me een privebericht
Dankje voor je reactie Roy, als laatste, ik zie dat het tussen allerlei gebouwen staat en dat er een hek bij de ingang staat. Enig idee, of uit eigen ervaring, hoe je binnen komt? Ook gezien dat er een lange steeg achter het gebouw kronkelt...
Ik zie in jouw eigen word.documents lijst met locaties dat Du Basil ook er in staat. In ruil voor info voor bovenstaande wil ik je de locatie wel geven?
welke locatie wil je mij geven du basil?
zelf ben ik al in pritzer geweest
ik heb je de info gegeven wat je vroeg en wat ik wist
verder moet je zelf een beetje je best doe hoe te binnen komen dat is het stukje exploren
dat is juist het leuke van het urbex het zoeken na ingangen het exploren
niet alles is meer te doen de mooie kamer zou dicht zijn de rest zou nog te doen zijn dat is de info die ik weet
of er alarm is durf ik niet te zeggen
Dankje voor je reactie Roy, als laatste, ik zie dat het tussen allerlei gebouwen staat en dat er een hek bij de ingang staat. Enig idee, of uit eigen ervaring, hoe je binnen komt? Ook gezien dat er een lange steeg achter het gebouw kronkelt...
Ik zie in jouw eigen word.documents lijst met locaties dat Du Basil ook er in staat. In ruil voor info voor bovenstaande wil ik je de locatie wel geven?
Hoi.
Ik ben nieuw hier, heb nog niks gedaan aan urbex fotografie maar het trekt me enorm. Nu wil mijn pleegzoon (woont in Berlijn en fotografeert ook) binnenkort naar ons komen en dan willen we samen een beetje gaan 'urbexen'. Op internet al mooie foto's met namen gevonden, maar de locatie staat er nooit bij.
Weet iemand waar we bijvoorbeeld Chez Bobonne, Villa Heil en de Gravestone Church Belgie kunnen vinden?
Ik wil aanstaande donderdag een bezoekje gaan brengen aan Pritzer Fac, iemand enige informatie betreft deze locatie zoals binnen geraken? Ik verneem namelijk uit meerdere bronnen dat er een alarm "kan" zijn... stuur maar een bericht als je wat meer weet!
niet alles is meer te doen de mooie kamer zou dicht zijn de rest zou nog te doen zijn dat is de info die ik weet
of er alarm is durf ik niet te zeggen
Ik wil aanstaande donderdag een bezoekje gaan brengen aan Pritzer Fac, iemand enige informatie betreft deze locatie zoals binnen geraken? Ik verneem namelijk uit meerdere bronnen dat er een alarm "kan" zijn... stuur maar een bericht als je wat meer weet!
Mensen die op zoek zijn naar locaties? Of die gewoon hun lijst willen uitbreiden?
Ik ben steeds op zoek naar nieuwe locaties dus ik sta open om te ruilen.
Leave a comment: