Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• opapol
    reageerde
    Re: Uitwisselen urbex locaties!

Oh, de weddenschappen over hoe lang ik het nu zal uithouden zijn er al.
    Ik zou zeggen : ik maak het goed door je eens mee te nemen maar dan verlies ik de weddenschap.
    Een verscheurende keuze

Leave a comment:

• R_D
    reageerde

Oké, geen probleem. Dacht dat het op mij bedoeld was.

Leave a comment:

• opapol
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door R_D Bekijk bericht
    Welke vertrouwelijke info heb ik hiermee doorgegeven? Het is toch gewoon het alias van het gebouw en niet waar het ligt...
    Ik vraag ook niet naar coördinaten, ik zoek die zelf wel. Wil gewoon weten welke nog te doen zijn de dag van vandaag, kwestie van lange ritten voor niks te besparen.
    Ik heb het helemaal niet tegen jou, geen probleem. Maar ik heb al zodanig veel frustraties opgelopen in dat urbexwereldje dat het me even te veel werd. Sorry daarvoor.
    ik heb mijn bericht trouwens ook gewist. Maar ik heb destijds factory 2601 in het volste vertrouwen doorgegeven en niet zolang geleden stond de reden van de naam in een plaatselijke krant. Sindsdien is hij plat gelopen.
    Dat multiplicatoreffect en het misbruik in de urbex werkt erger dan ooit, zo erg dat ik al een hele tijd besloten heb om er mee te stoppen. Ik heb nog 2 uitzonderingen gemaakt, onlangs nog een oldtimerkerkhof waarbij Chatillon verbleekt. Op een gegeven moment stonden er 11 auto's van bezoekers, het is blijkbaar een zondaguitstapje geworden voor mensen met kinderen. Nu goed, het was mijn 4e keer en de diefstallen en het vandalisme vielen er nog mee maar er staat daar voor een fortuin aan oldtimers, eerder 1000 dan 500, laat dat aan de oren komen van bepaalde sujetten en het is game over. Het huis van de overleden eigenaar ziet er verschrikkelijk uit, net een stort waar je letterlijk je benen brak bij het binnen komen. Iedere urbexer beweert het heilige principe te huldigen maar ik weet pertinent zeker dat bepaalde toestanden niet aan de vandaaltjes liggen maar wél aan de urbexers. Weet je dat hier een bepaald lid hier bij mij nog heeft geprobeerd om de locatie van Foret los te weken, zogezegd voor een laatste fotoshoot met zijn terminaal zieke zoon. De gekleurde poeders in l'Université waren daar ongetwijfeld uitgestrooid voor de foto's, de s*xboekjes van Dolf Vanneste ook. Onlangs is de voordeur gestolen van Farm 1881. En dan zwijg ik nog even over wat er allemaal in scène wordt gezet.

Leave a comment:

• R_D
    reageerde

Welke vertrouwelijke info heb ik hiermee doorgegeven? Het is toch gewoon het alias van het gebouw en niet waar het ligt...
    Ik vraag ook niet naar coördinaten, ik zoek die zelf wel. Wil gewoon weten welke nog te doen zijn de dag van vandaag, kwestie van lange ritten voor niks te besparen.

Leave a comment:

• opapol
    reageerde

Bericht gewist
    Last edited by opapol; 23 augustus 2016, 08:34.

Leave a comment:

• R_D
    reageerde

Bedankt voor de info!
    Intussen ook gevonden hoe de plek genoemd wordt: Pete's factory of factory 2601.

Leave a comment:

• MM_MK2
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door R_D Bekijk bericht
    Hallo,

ik ben eigenlijk al heel mijn leven enorm geboeid door oude (vervallen) gebouwen met een geschiedenis. Een aantal jaren geleden ontdekte ik Urbex maar pas sinds deze zomer ben ik er ook zelf mee begonnen. Zondag zouden we graag een dagje naar Wallonië gaan. Ik ben op zoek naar namen van locaties daar. Geen locaties zelf dus, die tracht ik zelf te zoeken, maar gewoon de (fictieve) benaming om me op weg te helpen. Het is moeilijk om door het bos de bomen te zien en ik zou het ook zonde vinden om ver te rijden voor iets die de moeite niet meer waard is. Dus mensen die onlangs in Wallonië interessante dingen hebben gezien?
    Wat ik al vond:
    - Bowling M
    - Traction Sud
    - Cimenterie Delwart
    - Alla Italia
    - Hasard Cheratte

Zijn die de dag van vandaag nog te doen?

Mijn 1ste (en tot nu toe enige locatie) die ik al deed is deze:
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

iemand een idee hoe deze genoemd wordt? Heb er geen benaming voor gevonden. Ben dit 'op den bots' tegen gekomen. Het was vroeger een weverij en is ook een meubelfabriek geweest.

Bedankt!
    Groetjes.
    Hey!

Ik dacht dat die foto's Pete's Hotel waren.
    Met betrekking tot de locaties die je hebt:
    - Bowling M of Bowling Mill? Bowling Mill is getrashed, Bowling M zou een kleine maand terug open geweest zijn, of dat nu nog zo is: geen idee.
    - Traction Sud: Kan je illegaal doen, maar ook legaal (20 euro per persoon, 50 euro voor 3, heb ik gehoord)
    - Alla Italia: zou te doen zijn, maar moeilijk...
    - Cheratte Hasard: doenbaar
    - Cimenterie Delwart: die moet ik je schuldig blijven.

Leave a comment:

• R_D
    reageerde

Hallo,

ik ben eigenlijk al heel mijn leven enorm geboeid door oude (vervallen) gebouwen met een geschiedenis. Een aantal jaren geleden ontdekte ik Urbex maar pas sinds deze zomer ben ik er ook zelf mee begonnen. Zondag zouden we graag een dagje naar Wallonië gaan. Ik ben op zoek naar namen van locaties daar. Geen locaties zelf dus, die tracht ik zelf te zoeken, maar gewoon de (fictieve) benaming om me op weg te helpen. Het is moeilijk om door het bos de bomen te zien en ik zou het ook zonde vinden om ver te rijden voor iets die de moeite niet meer waard is. Dus mensen die onlangs in Wallonië interessante dingen hebben gezien?
    Wat ik al vond:
    - Bowling M
    - Traction Sud
    - Cimenterie Delwart
    - Alla Italia
    - Hasard Cheratte

Zijn die de dag van vandaag nog te doen?

Mijn 1ste (en tot nu toe enige locatie) die ik al deed is deze:
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

iemand een idee hoe deze genoemd wordt? Heb er geen benaming voor gevonden. Ben dit 'op den bots' tegen gekomen. Het was vroeger een weverij en is ook een meubelfabriek geweest.

Bedankt!
    Groetjes.
    Last edited by R_D; 19 augustus 2016, 13:04.

Leave a comment:

• Bangalore
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door urbex-roy Bekijk bericht
    zou ik niet doen sauna jee ligt al aantal maanden plat die is niet meer
    Vandaar de keuze van locatie.
    Lemaire is al enkele jaren in renovatie en weeshuis As ligt ook al lang plat...

Leave a comment:

• urbex-roy
    reageerde

hallo urbexers

ik ben opzoek na oude verlaten begraafplaatsen ik heb er zelf natuurlijk ook wat zoals insane en the skull.
    het is de bedoeling dat ik met volle maan fotos wil gaan maken wil dat eens gaan proberen
    misschien dat een van jullie me kunnen helpen
    heb zelf ook wat onderzoek gedaan maar meeste hebben allemaal vaste openingstijden ik zou het wel via de urbex way doen,
    maar is het beter dat het gewoon toegankelijk is dag en nacht.
    ik wil er ook best voor wat terug geven heb wel redelijk wat leuke urbex locaties

gr roy

Leave a comment:

• urbex-roy
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Bangalore Bekijk bericht
    Sanatorium Joseph Lemaire en Weeshuis As wil ik wel ruilen tegen Sauna Jee!
    zou ik niet doen sauna jee ligt al aantal maanden plat die is niet meer

Leave a comment:

• Bangalore
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door 88072203 Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar locaties die nog de moeite waard zijn voor een bezoekje zelf heb ik de volgende locaties al bezocht:

Cristallerie
    kasteel rochendaal
    villa egypte
    la chartreuse
    den ouden dok
    hasard cheratte
    dr pepito

locaties die ik te ruil heb
    Hasard Cheratte cole mijn
    chateau viane Kasteel van Blondel de Beauregard
    Den Ouden Dok
    chateau miranda/noise
    Charbonnage Forte Taille
    Domein Hofstade
    Sanatorium Joseph Lemaire
    Fort de la Chartreuse
    weeshuis as
    cristallerie
    Militair Kasteel Rochendaal
    Sanatorium Joseph Lemaire en Weeshuis As wil ik wel ruilen tegen Sauna Jee!

Leave a comment:

• 88072203
    reageerde

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar locaties die nog de moeite waard zijn voor een bezoekje zelf heb ik de volgende locaties al bezocht:

Cristallerie
    kasteel rochendaal
    villa egypte
    la chartreuse
    den ouden dok
    hasard cheratte
    dr pepito

locaties die ik te ruil heb
    Hasard Cheratte cole mijn
    chateau viane Kasteel van Blondel de Beauregard
    Den Ouden Dok
    chateau miranda/noise
    Charbonnage Forte Taille
    Domein Hofstade
    Sanatorium Joseph Lemaire
    Fort de la Chartreuse
    weeshuis as
    cristallerie
    Militair Kasteel Rochendaal

Leave a comment:

• OrangeBjorn
    reageerde

Iemand die mij soms de locatie van Villa Heil kan bezorgen? Ik rapporteer zeker terug na het nemen van foto's.

Ik heb hier en daar enkele gebouwen te ruil die van buitenaf leuk zijn om te fotograferen. Onlangs zelf nog een leuk huis gevonden waar je binnen kon, niet ver van mijn deur.

Thanks!

Leave a comment:

• urbex-roy
    reageerde

thnz voor de info
    zaterdag ben ik in de buurt bij royal cars gaan we even checken

Oorspronkelijk geplaatst door raym Bekijk bericht
    ben er allang geweest, dus weet t uit eigen ervaring...
    Royal Cars kun je vanaf vandaag ook schrappen trouwens,want er is ingebroken,en daardoor komt er nu NIEMAND meer binnen...wat een wereld...

Leave a comment:

Working...
X