Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ja zucht. Ander onderwerp: mooie platen op je flickr (y)
Ja, hé. Ray, het wereldje wordt steeds ziekelijker en ziekelijker. Tegenwoordig moet ik me al via privémail verantwoorden over wat ik doe met mijn eigen locaties, hoe ik ze vind en met wie ik ze wens te delen.
Allee, verantwoorden is niet meteen het woord, scheldpartijen incasseren is veel beter uitgedrukt.
Ik heb de nieuwste holy grail in de urbex, louter per toeval want ik volg het niet meer.
Manoir La Tresse.
Misschien ga ik de draad weer opnemen, misschien.
Heyy,
Ik ben op zoek naar wat locaties (het liefste dicht) in de buurt van Maastricht, of in een andere stad zoals Roermond, Weert etc, als t maar te doen is vanuit Maastricht. Ik hoor graag van jullie.
Even in alle eerlijkheid : bijna mijn fotografie cursus afgerond dus ik ben een beginner (helaas) maar wel met een passie voor fotografie. En tsja, hype of niet, heb verlaten en vervallen gebouwen altijd fascinerend gevonden (nog voor Urbex een dingetje was - ik weet nog hoe ik als kind de verlaten treinstellen ging opzoeken met mijn klein cameraatje). En kwam uit op die Castle Wolfenstein en ook het besef dat het blijkbaar niet zo evident is om een adres te vinden hiervan (of van andere Urbex locaties). We hebben wel een UrbexTV map maar denk dat de meeste locaties hiervan reeds opgedoekt zijn of in ieder geval achterna hinken.
Dus : kan er (aub) iemand het adres van Castle Wolfenstein delen? Indien deze nog (quasi) toegankelijk is? We hebben genoeg rommel in ons eigen huis dus 't spreekt vanzelf dat we het gebouw (en de inhoud) zullen respecteren. Of is deze ondertussen reeds 'getrashed'? Kwam dit tegen op 1 of andere urbex site...
Wat kan ik bieden voor dit adres? Voorlopig enkel maar een welgemeend dankwoordje en als we nog een locatie opsnorren (we kennen wel mensen die gaan urbexen), dan delen we deze graag. Of misschien heb ik wel een adresje in Genk van een verlaten treinstationnetje... Ga sowieso deze week bekijken als er een entry point is.
Drie jaar actief en voorstellen om Kasteel van Mesen te delen??? Really??? Hoe moeilijk kan het zijn om die zelf te vinden (google 'kasteel' 'Mesen') en wie wil er nog een hoop stenen fotograferen? Soms wel grappig hoor wat hier geschreven wordt!
Drie jaar actief en voorstellen om Kasteel van Mesen te delen??? Really??? Hoe moeilijk kan het zijn om die zelf te vinden (google 'kasteel' 'Mesen') en wie wil er nog een hoop stenen fotograferen? Soms wel grappig hoor wat hier geschreven wordt!
Leave a comment: