Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Lol, wie wil die niet...maar denk dat niemand die ruilt tegen de locs die je zo aanbied..
Allemaal VM locaties. Denk niet iemand zo dom is.. ik niet in ieder geval.... moet je toch echt iets beters aanbieden. Beetje makkelijk zo om aan toppers proberen te komen. Zeker na je vorige stunt hier..
Oorspronkelijk geplaatst door Urbex LiesjeBekijk bericht
Wie kan mij verder helpen? Ik ben op zoek naar:
Maison au Lierre
La Ferme aux épaves
The House on the road
Maison Solex
Épaves éparses
Manoir "Neglected Elegance"
Le Château des Passions et de la Haine
Maison "33" Export
Le Lapin de Pâques
Manoir Herr Kolonel
Powerplant Bee
Le Moulin de Chucky
50 Nuances de Fientes
La Maison des Touristes Anglais
Château Marianne
La maison Homéopathique
Enkele locaties die ik te ruil heb:
Maison Madame Mokka
Les Tacos a Pepe
Aqua Park
Salle des Compresseurs
Maison Globetrotter
Maison Elephant
Chateau Pink
Maison aux Toiles
Chateau des Bustes
Prison 1555
Waterworks
La Boucherie
House of the Knitting Grandma
Steampunk
Mold House
Maison au Lierre
La Ferme aux épaves
The House on the road
Maison Solex
Épaves éparses
Manoir "Neglected Elegance"
Le Château des Passions et de la Haine
Maison "33" Export
Le Lapin de Pâques
Manoir Herr Kolonel
Powerplant Bee
Le Moulin de Chucky
50 Nuances de Fientes
La Maison des Touristes Anglais
Château Marianne
La maison Homéopathique
Enkele locaties die ik te ruil heb:
Maison Madame Mokka
Les Tacos a Pepe
Aqua Park
Salle des Compresseurs
Maison Globetrotter
Maison Elephant
Chateau Pink
Maison aux Toiles
Chateau des Bustes
Prison 1555
Waterworks
La Boucherie
House of the Knitting Grandma
Steampunk
Mold House
Farm of the Goats
La Boucherie
Chateau des Plantes/Chateau Pink
Hoeve 1734
VW Beetles en bus
Église des causes desperees (??)
Maison Elephant
Maison aux Toiles
Manoir Sauna
Le Petit Maison de Madame Mokka
Coke & Stoke
Soda Club
Chapelle des Morts
Theater Melomania
Chapelle des Loups
Manoir Tipografico
Sanatorium de la Police
Château au Bord de l'Eau
Hotel Hercule
Forever Lost
Clinique des Sources
Cimetière des Légendes
Chateau du Vatican
Wet Hotel
Road 66
Usine Cellatex
Maison du Brocanteur
Een tijdje geleden plaatste ik hier een oproep waarin stond dat als mensen interesse hebben om een beginnend urbexer mee te nemen op stap. Zelf ben ik erg gepassioneerd door fotografie. Ik heb nog altijd heel veel interesse om mee te gaan met mensen die al een tijdje deze hobby uitvoeren. Ik heb zelf nog niet zoveel locaties gedaan. De foto's die ik maakte vind ik zelf oke, maar ik kan nog altijd véél bijleren. Als er mensen zijn die mij dingen willen bijleren mogen jullie gerust iets laten weten.
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een locatie en het gaat niet van harte om er zelf achter te komen. Misschien weet iemand op het forum er meer over en ben bereid om te ruilen[emoji846] Zelf ben ik op zoek naar La Serre du Chirurgien, staat volgens mij ook bekend als La Fricherie... Ik heb te ruil:
- Indiana Jones
- Chateau Pink
- Theater Jeusette
- Villa Loiseau Bleu
- La Chadronnerie
- Bowl of Glory
- Chateau Hohner (Op eigen risico)
- Maison Calimacon
- Chateau Social / Chateau Gryffindor
- Chateau BD
- Chateau Sécession
- Manoir du Baron Rouge
- The Green School
- Ferme de Maraichage
- Huize Godelieve
- 'T Convent
- Manoir Trois Ponts
- Villa Sylvere
- Villa M
- Maison du Cerf
- Little Green House
- Maison Popeye
- Chateau d' Ah
Etc...
Ik heb nog enkel locaties om te ruilen als je wil. Ze staan nog niet op je lijstje.
- Maison Dave
- Maison B
- Hidden villa
- Spook rusthuis
- Kasteel Linter
Hey,ja ik wil wel ruilen in welke heb jij interesse ?
Mvg
Ik heb nog enkel locaties om te ruilen als je wil. Ze staan nog niet op je lijstje.
- Maison Dave
- Maison B
- Hidden villa
- Spook rusthuis
- Kasteel Linter
Hoi, ik ben hier nieuw op het forum. Graag zou ik naar het verlaten militair schip gaan. Weet iemand waar dit ligt?
Heb mezelf al ziek gezocht op google earth en andere forums.
Bestaat dit misschien niet meer?
Heb leuke locaties om te ruilen indien gewenst.
Omdat je het zelf wil zien en zelf dat shot wil nemen zou ik denken. In de urbex wereld worden er in de meeste locaties 14.571 maal hetzelfde shot genomen.. je ziet constant van iedereen dezelfde foto's terugkeren over en over. Nu, in fotografie is dat normaal. Waarom nemen 98% van de toeristen in Parijs een shot van de Eifeltoren? Die toren is ook al 10 miljard keer op foto gezet hoor.. maar mensen willen een herrinering dat ze er zijn geweest.. in de urbex wereld is het ook meer een statement van "kijk, ik ben hier OOK geweest".
er zit een kern van waarheid in, maar het is ook een stuk na apen omdat mensen zelf geen inspiratie hebben om zelf een shot te verzinnen zeker bij het urbexe
Als iedereen dat shot al doet, waarom zou je dan nog gaan ?
Omdat je het zelf wil zien en zelf dat shot wil nemen zou ik denken. In de urbex wereld worden er in de meeste locaties 14.571 maal hetzelfde shot genomen.. je ziet constant van iedereen dezelfde foto's terugkeren over en over. Nu, in fotografie is dat normaal. Waarom nemen 98% van de toeristen in Parijs een shot van de Eifeltoren? Die toren is ook al 10 miljard keer op foto gezet hoor.. maar mensen willen een herrinering dat ze er zijn geweest.. in de urbex wereld is het ook meer een statement van "kijk, ik ben hier OOK geweest".
Leave a comment: