Re: Uitwisselen urbex locaties!
Goedenavond een ieder,
Mijn naam is Desmond ik ben 31 en ben zeer recent begonnen met Urbexen, ik heb onlangs een tripje naar Luik gehad met wat vrienden en heb wat leuke locaties bezocht maar ben toch op zoek naar wat spectaculairdere locaties.
De locaties die wij bezochten waren Ghostbus tunnel, Manoir des plantes, Home Pongo, Lost Skate, en nog een villa in Leuven geloof ik.
Ik heb natuurlijk overal fotos en videos van, en ik ook een klein lijstje opgebouwd ( hij zal voor velen niet interresant zijn) maar goed ik was er al super blij mee
De locaties die ik heb ondanks dat ze getrashed zijn of wat dan ook daar heb ik best nog een beetje mn best voor moeten doen
Maison Stratego, Chateau Wolfenstein, Du Hasard, Du Valdor, Chartreuse, Manoir Des Plantes, Observatorium aan de overkant, Le Préventorium Pour Enfants de Dolhain, Lavoir et Carbonisage de Dolhain, Gensterbloem, Rochendaal, Chateau Cesar, Du Basil, Villa Vyle, Lost Skate, Ghostbus tunnel, Hotel Vatican, Maison Leo, VK Linden, Stella, The Apple, Maison Limmi, Maison Temmerman, Nottebohm, Home Pongo, Villa Leuven volgens mij heb ik in Luik ook nog een verlaten winkel en een Wok
Ik dacht bij me zelf dat is een best lijstje heel veel vervallen dat heb ik geconstateerd jammer genoeg!
Je zou ze toch doodknuppelen de huftertjes die alles vernielen!
Ik hoopte via dit forum wat te leren van een ieder en wellicht wat locaties te delen
Fijne avond groeten Desmond DutchUrbex
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitwisselen urbex locaties!
Collapse
X
-
-
Op zoek naar Franse locatie's voor een tripje in de zomer. Heb een hoopje om te ruilen in Duitsland, Frankrijk en Italie...
Belgie explore ik praktisch niet meer, veel hippe nieuwe plekjes heb ik hier niet meer, het zijn meer oldtimers
wie kan mij helpen
Thanks
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtDat is niet correct, een oud deel is gebleven. Meer bepaald het deel waar ooit de (nu gepikte) oude boeken lagen en waar de rest is in brand gestoken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lorenz79 Bekijk berichtX-press is gesloopt
Leave a comment:
-
Hallo, ik wil wel ruilen met je. Ik heb locaties die je zoekt. Grtz
Leave a comment:
-
Liz stuur me maar een prive bericht naar mijLast edited by Melvin55555; 22 februari 2019, 23:26.
Leave a comment:
-
-
Lost is de woods zou al opgekuist zijn heb ik gelezen
Leave a comment:
-
Oriënt Express is ook reeds weg ter renovatie
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel urbex Bekijk berichtlost in the woodsLast edited by opapol; 25 februari 2019, 18:17.
Leave a comment:
-
-
stoffel urbex welke zijn rotzooi dan?
Heb je zelf andere locaties?
Leave a comment:
-
Ik heb:
België:
Villa Viron
Kasteel de Wip
Kasteel Goorhof
Insane Cemetry
Du Basil
Doel
Chateau de Surmont
Fabriek Filature Nouvelle Orleans
Hotel Marquette?
Ontspannings centrum M
Gravestone church
Kerk Couvent Gensterbloem
Discotheek Cherry Moon
Klooster Leyselehof
Pastorie Het Hof
Vakantiepark Aviflora?
CHateau Marteau Longe
Villa Geurts
Duitsland
RAF Hospital
Frankrijk
Ziekenhuis B
Sanatorium Paul Spillmann
Sanatorium D'Aincourt
Nederland
Klooster st Anna ternuiden
Het hoompje
Deze heb ik.
Groetjes
Leave a comment:
-
Hallo liz welke locaties weet je zelf ? Groet MelvinLast edited by Melvin55555; 18 februari 2019, 10:35.
Leave a comment:
Leave a comment: