Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties België

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties België

    terug een containerpark opname.

    Met alle respect maar sommige mogen hun visie op urbex eens herzien :-s
    http://www.facebook.com/DJ.urbex

    Comment


    • Re: Urbex Locaties België

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Ik wil u als gevorderde op dit gebied wel op weg helpen maar vooreerst via PM vertellen wie U hier op dit forum écht moet vermijden. Dit is er in feite maar één maar waar dit soort "urbexers" voorbij wandelt groeit er niks meer.

      ben ook wel nieuwsgierig wie er te vermijden valt. tell me...

      Comment


      • Re: Urbex Locaties België

        Oorspronkelijk geplaatst door canongirl Bekijk bericht
        ben ook wel nieuwsgierig wie er te vermijden valt. tell me...
        Ik ga je PM'n.
        Ik heb van die brave mens al verdoken bedreigingen gekregen als ik hier zijn naam opnieuw zou vermelden, niet dat me dat iets uitmaakt maar een kras in je wagen is vlug gemaakt.
        Hij moet zowat het record hebben in de discipline "banned" maar om één of andere reden is hij terug op het forum gekomen.
        Ruben (MoFoPictures) weet over wie ik het heb en hij zal me zeker niet tegenspreken.

        Paul

        Comment


        • Re: Urbex Locaties België

          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Ik heb van die brave mens al verdoken bedreigingen gekregen als ik hier zijn naam opnieuw zou vermelden, niet dat me dat iets uitmaakt maar een kras in je wagen is vlug gemaakt.
          ^^^
          Mijn naam zal in elk geval anoniem blijven.

          Comment


          • Re: Urbex Locaties België

            Oorspronkelijk geplaatst door chivake Bekijk bericht
            heb een vraagske ik ben hier nieuw een ook nieuw in het urbexen . De oude dierenartsen school in anderlecht is deze nog bereikbaar , weet dat ze deze
            gaan renoveren maar dat zou niet voor dit jaar zijn. ben er heel nieuwsgierig naar )
            Het gebouw aan de straatkant waren ze deze winter toch al aan het renoveren. Ik heb mensen zien werken in dat gebouw.

            Wat de andere gebouwen betreft weet ik niet. Ik was ook niet van plan om binnen te gaan, dus ik heb er niet naar gekeken. Ik was voornamelijk in de gevels geïnteresseerd. Mooie gebouwen.

            Maar je kan het domein gewoon opwandelen wanneer die poort openstaat, er waren toen zelfs sneeuwmannen in het gras, wellicht door kinderen gemaakt:


            (de foto's trekken op niet veel, per ongeluk aan 1600 iso getrokken trouwens ... )
            Last edited by anonymous; 11 juli 2013, 15:26.

            Comment


            • Re: Urbex Locaties België

              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              ^^^
              Mijn naam zal in elk geval anoniem blijven.
              Oei, en ik dacht je naam te weten
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • Re: Urbex Locaties België

                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Oei, en ik dacht je naam te weten
                Als je op die link klikt weet je hem hoor

                Comment


                • Re: Urbex Locaties België

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Als je op die link klikt weet je hem hoor
                  Ik heb je foto's hier op het forum al bewonderd, en die hebben ook je naam erop
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties België

                    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Ik heb je foto's hier op het forum al bewonderd, en die hebben ook je naam erop
                    Damn, nu zal ik een nieuwe kloon-user moeten registreren om anoniem te kunnen blijven

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties België

                      Oorspronkelijk geplaatst door mooiplaatje Bekijk bericht
                      dag iedereen,

                      ik ben nieuw op de site en ook nieuw in het fotograferen..Ik wou graag een urbex locatie bezoeken, maar aan wie beter dan jullie kenners kan ik vragen wat het beste 'startplaat(s)je ' is?
                      Ik ben niet snel bang, donker of bouwvallig is geen probleem, het moet gewoon haalbaar zijn voor mijn nog helemaal niet hoogwaardig foto's trekken..
                      Ik kom uit antwerpen, misschien handig om te weten.
                      Alvast bedankt voor een antwoord
                      Doel is misschien een optie
                      If there are no dogs in Heaven, then when I die, I want to go where they went.

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties België

                        neem eens een kijkje op onze fb pagina voor inspiratie over locaties.

                        en like and share mag ook nog steeds

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties België

                          Oorspronkelijk geplaatst door Eagle-Hawk Bekijk bericht
                          neem eens een kijkje op onze fb pagina voor inspiratie over locaties.

                          en like and share mag ook nog steeds
                          Spijtig van de zeer lelijke bewerking....
                          - Photography made me look at things differently -

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties België

                            Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
                            Spijtig van de zeer lelijke bewerking....
                            Dat is misschien een beetje kort door de bocht (de gustibus et color....) geformuleerd.....
                            Ik juich ook niet het sterk overdreven gebruik van HDR toe maar het is nu eenmaal zeer populair in de urbex. Het waarom begrijp ik ook niet want het geeft al snel een deja-vu gevoel.
                            Ik heb de link van Eagle-Hawk eens bekeken en dat zijn toch geen beginners meer zou ik zeggen.

                            Maar zelf prefereer ik natuurlijk licht, niks mis mee, misschien een beetje de invloed van een vriend die beroepshalve leeft van zijn sportfotografie bij Bloso. Ik kan Jan maar niet bekeren tot de Urbex maar zelfs onder fotografen vind ik hem zeer goed, bovendien, hij gaat voor niet veel achteruit. Twee jaar geleden is hij in de zomer in Marokko met lange broek en fleecevest gaan trainen om te weten als hij de helse temperaturen in de Danakil-depressie wel ging kunnen doorstaan, dat type dus.
                            De week, na zijn terugkeer hebben ze er 7 fotografen doodgeschoten.

                            Topic OFF



                            Echt het aanklikken waard. Dat zijn de mannen die een camera tot op de draad verslijten, op het laatst hing die D3 met plakband aaneen, (paar keer tegen de grond gegaan) maar hij werkt nog altijd.
                            Hij ging normaal verleden jaar op pensioen maar Carla Galle heeft hem gesmeekt om nog een jaar bij te doen vertelde hij. Op voorwaarde dat hij een nieuw toestel mocht kiezen, een D4 durfde hij voor dat éne jaar niet vragen, een D800 wel, hetgeen vast wel enige twijfel zal wegnemen als je nu als amateur werkelijk een D4 nodig hebt voor sportfotografie.

                            Topic ON

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties België

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Dat is misschien een beetje kort door de bocht (de gustibus et color....) geformuleerd.....
                              Ik juich ook niet het sterk overdreven gebruik van HDR toe maar het is nu eenmaal zeer populair in de urbex. Het waarom begrijp ik ook niet want het geeft al snel een deja-vu gevoel.
                              Ik heb de link van Eagle-Hawk eens bekeken en dat zijn toch geen beginners meer zou ik zeggen.

                              Maar zelf prefereer ik natuurlijk licht, niks mis mee, misschien een beetje de invloed van een vriend die beroepshalve leeft van zijn sportfotografie bij Bloso. Ik kan Jan maar niet bekeren tot de Urbex maar zelfs onder fotografen vind ik hem zeer goed, bovendien, hij gaat voor niet veel achteruit. Twee jaar geleden is hij in de zomer in Marokko met lange broek en fleecevest gaan trainen om te weten als hij de helse temperaturen in de Danakil-depressie wel ging kunnen doorstaan, dat type dus.
                              De week, na zijn terugkeer hebben ze er 7 fotografen doodgeschoten.

                              Topic OFF



                              Echt het aanklikken waard. Dat zijn de mannen die een camera tot op de draad verslijten, op het laatst hing die D3 met plakband aaneen, (paar keer tegen de grond gegaan) maar hij werkt nog altijd.
                              Hij ging normaal verleden jaar op pensioen maar Carla Galle heeft hem gesmeekt om nog een jaar bij te doen vertelde hij. Op voorwaarde dat hij een nieuw toestel mocht kiezen, een D4 durfde hij voor dat éne jaar niet vragen, een D800 wel, hetgeen vast wel enige twijfel zal wegnemen als je nu als amateur werkelijk een D4 nodig hebt voor sportfotografie.

                              Topic ON
                              Een hele goede fotograaf zeg.
                              Maar heeft wel niet veel met deze topic te maken he?
                              Ik maak ook gebruik van HDR maar dan enkel om alles mooi belicht en gedetailleerd te krijgen, ook zonder high end lenzen
                              Gr,
                              Niels
                              - Photography made me look at things differently -

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties België

                                Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
                                Een hele goede fotograaf zeg.
                                Maar heeft wel niet veel met deze topic te maken he?
                                Ik maak ook gebruik van HDR maar dan enkel om alles mooi belicht en gedetailleerd te krijgen, ook zonder high end lenzen
                                Gr,
                                Niels
                                Vandaar ook mijn Topic OFF/ON

                                Comment

                                Working...
                                X