Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik wil u als gevorderde op dit gebied wel op weg helpen maar vooreerst via PM vertellen wie U hier op dit forum écht moet vermijden. Dit is er in feite maar één maar waar dit soort "urbexers" voorbij wandelt groeit er niks meer.
ben ook wel nieuwsgierig wie er te vermijden valt. tell me...
ben ook wel nieuwsgierig wie er te vermijden valt. tell me...
Ik ga je PM'n.
Ik heb van die brave mens al verdoken bedreigingen gekregen als ik hier zijn naam opnieuw zou vermelden, niet dat me dat iets uitmaakt maar een kras in je wagen is vlug gemaakt.
Hij moet zowat het record hebben in de discipline "banned" maar om één of andere reden is hij terug op het forum gekomen.
Ruben (MoFoPictures) weet over wie ik het heb en hij zal me zeker niet tegenspreken.
Ik heb van die brave mens al verdoken bedreigingen gekregen als ik hier zijn naam opnieuw zou vermelden, niet dat me dat iets uitmaakt maar een kras in je wagen is vlug gemaakt.
heb een vraagske ik ben hier nieuw een ook nieuw in het urbexen . De oude dierenartsen school in anderlecht is deze nog bereikbaar , weet dat ze deze
gaan renoveren maar dat zou niet voor dit jaar zijn. ben er heel nieuwsgierig naar )
Het gebouw aan de straatkant waren ze deze winter toch al aan het renoveren. Ik heb mensen zien werken in dat gebouw.
Wat de andere gebouwen betreft weet ik niet. Ik was ook niet van plan om binnen te gaan, dus ik heb er niet naar gekeken. Ik was voornamelijk in de gevels geïnteresseerd. Mooie gebouwen.
Maar je kan het domein gewoon opwandelen wanneer die poort openstaat, er waren toen zelfs sneeuwmannen in het gras, wellicht door kinderen gemaakt:
ik ben nieuw op de site en ook nieuw in het fotograferen..Ik wou graag een urbex locatie bezoeken, maar aan wie beter dan jullie kenners kan ik vragen wat het beste 'startplaat(s)je ' is?
Ik ben niet snel bang, donker of bouwvallig is geen probleem, het moet gewoon haalbaar zijn voor mijn nog helemaal niet hoogwaardig foto's trekken..
Ik kom uit antwerpen, misschien handig om te weten.
Alvast bedankt voor een antwoord
Doel is misschien een optie
If there are no dogs in Heaven, then when I die, I want to go where they went.
Dat is misschien een beetje kort door de bocht (de gustibus et color....) geformuleerd.....
Ik juich ook niet het sterk overdreven gebruik van HDR toe maar het is nu eenmaal zeer populair in de urbex. Het waarom begrijp ik ook niet want het geeft al snel een deja-vu gevoel.
Ik heb de link van Eagle-Hawk eens bekeken en dat zijn toch geen beginners meer zou ik zeggen.
Maar zelf prefereer ik natuurlijk licht, niks mis mee, misschien een beetje de invloed van een vriend die beroepshalve leeft van zijn sportfotografie bij Bloso. Ik kan Jan maar niet bekeren tot de Urbex maar zelfs onder fotografen vind ik hem zeer goed, bovendien, hij gaat voor niet veel achteruit. Twee jaar geleden is hij in de zomer in Marokko met lange broek en fleecevest gaan trainen om te weten als hij de helse temperaturen in de Danakil-depressie wel ging kunnen doorstaan, dat type dus.
De week, na zijn terugkeer hebben ze er 7 fotografen doodgeschoten.
Echt het aanklikken waard. Dat zijn de mannen die een camera tot op de draad verslijten, op het laatst hing die D3 met plakband aaneen, (paar keer tegen de grond gegaan) maar hij werkt nog altijd.
Hij ging normaal verleden jaar op pensioen maar Carla Galle heeft hem gesmeekt om nog een jaar bij te doen vertelde hij. Op voorwaarde dat hij een nieuw toestel mocht kiezen, een D4 durfde hij voor dat éne jaar niet vragen, een D800 wel, hetgeen vast wel enige twijfel zal wegnemen als je nu als amateur werkelijk een D4 nodig hebt voor sportfotografie.
Dat is misschien een beetje kort door de bocht (de gustibus et color....) geformuleerd.....
Ik juich ook niet het sterk overdreven gebruik van HDR toe maar het is nu eenmaal zeer populair in de urbex. Het waarom begrijp ik ook niet want het geeft al snel een deja-vu gevoel.
Ik heb de link van Eagle-Hawk eens bekeken en dat zijn toch geen beginners meer zou ik zeggen.
Maar zelf prefereer ik natuurlijk licht, niks mis mee, misschien een beetje de invloed van een vriend die beroepshalve leeft van zijn sportfotografie bij Bloso. Ik kan Jan maar niet bekeren tot de Urbex maar zelfs onder fotografen vind ik hem zeer goed, bovendien, hij gaat voor niet veel achteruit. Twee jaar geleden is hij in de zomer in Marokko met lange broek en fleecevest gaan trainen om te weten als hij de helse temperaturen in de Danakil-depressie wel ging kunnen doorstaan, dat type dus.
De week, na zijn terugkeer hebben ze er 7 fotografen doodgeschoten.
Echt het aanklikken waard. Dat zijn de mannen die een camera tot op de draad verslijten, op het laatst hing die D3 met plakband aaneen, (paar keer tegen de grond gegaan) maar hij werkt nog altijd.
Hij ging normaal verleden jaar op pensioen maar Carla Galle heeft hem gesmeekt om nog een jaar bij te doen vertelde hij. Op voorwaarde dat hij een nieuw toestel mocht kiezen, een D4 durfde hij voor dat éne jaar niet vragen, een D800 wel, hetgeen vast wel enige twijfel zal wegnemen als je nu als amateur werkelijk een D4 nodig hebt voor sportfotografie.
Topic ON
Een hele goede fotograaf zeg.
Maar heeft wel niet veel met deze topic te maken he?
Ik maak ook gebruik van HDR maar dan enkel om alles mooi belicht en gedetailleerd te krijgen, ook zonder high end lenzen
Gr,
Niels
- Photography made me look at things differently -
Een hele goede fotograaf zeg.
Maar heeft wel niet veel met deze topic te maken he?
Ik maak ook gebruik van HDR maar dan enkel om alles mooi belicht en gedetailleerd te krijgen, ook zonder high end lenzen
Gr,
Niels
Comment