Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties België

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties België

    snap zoiets ook niet.
    Volgens mij zijn dat wel geen urbexers die dat gedaan hebben (of zou ik me zo kunnen vergissen)
    Take nothing but pictres, leave nothing but footprints, is dat zo voorbijgestreefd dan?

    Comment


    • Re: Urbex Locaties België

      Ik doe heel graag urbex. 's nachts is het leukste.
      Het is soms heel frustrerend als ik geen locatie vind. Ik ga ook niet smeken om een locatie en ik vraag zelden waar een locatie ligt.
      Bovenste foto is een voorbeeld als een verkeerde persoon een locatie krijgt. Als ik zoiets zie, kan ik wel huilen.
      Zo mooie locaties en dan vernielen ze alles.
      http://www.flickr.com/photos/45623104@N04/
      http://www.facebook.com/MichelleReggersPhotography

      Comment


      • Re: Urbex Locaties België

        Amai, hoe zielig is me dat.

        DE-GOU-TANT. écht waar, ik ben beschaamd !


        Triestig dat het zover gekomen is. Bah.
        Life through a lens..

        Comment


        • Re: Urbex Locaties België

          Dit zijn geen urbexers maar malafide profiteurs die de verkeerde informatie in handen krijgen.
          Onze Oost-Europese medeburgers hebben daar nogal eens een handje in weg. Is bekend.
          Tegenwoordig is alles met accu te verkrijgen maar om daar je zaag in te zetten moet je echt wel enorm veel lef hebben vind ik. Dat maakt toch wel behoorlijk wat kabaal.
          Je hoort wel meer dat urbexers paranoia zijn maar dit is weer een mooi voorbeeld over het hoe en waarom. Ik heb de locatie nooit gedaan, en hoewel ik ze ken ben ik niet écht enthousiast erover. Deze locatie heeft decennia lang leeg gestaan, ongeplunderd. En nu, een paar maanden later nadat ze op urbex-sites is verschenen zagen ze het logo er uit.

          Ik kan het niet laten, maar iedereen die zich hier ooit geroepen heeft gevoelen om de personen die "in andermans terrein doordringen en daardoor onwettelijk bezig zijn en patati patata" zou ik nu toch wel even de vrijheid willen geven om te reageren.

          Ik ben dus ook beschaamd en ik ben er van overtuigd dat dit weer op de urbexrekening wordt geschoven. Ten onrechte.
          Dat laatste hoop ik alvast.

          Comment


          • Re: Urbex Locaties België

            er zijn ook de gevallen waarin een persoon foto's maakt en anderen probeert te beletten dezelfde foto's te nemen.

            Comment


            • Re: Urbex Locaties België

              Je neemt het idd niet voor mogelijk wat er in dit wereldje allemaal gebeurt.
              Ik heb zo regelmatig momenten waarop het me allemaal de strot uitkomt.

              Comment


              • Re: Urbex Locaties België

                Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                er zijn ook de gevallen waarin een persoon foto's maakt en anderen probeert te beletten dezelfde foto's te nemen.
                Het klinkt ziek maar dat gebeurd...

                Maar er bestaat ook een tegenhanger van urbex en dat zijn trashers...
                En geloof het niet...
                Maar die gasten zoeken verlaten locatie's om de boel te slopen...
                En nemen zelfs heel de urbex scene in het belachelijke.

                Maar enkel en alleen het logo lijkt me dan weer te subtiel voor die mannen...
                ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                Freelance bedrijfsfotograaf
                klikerdeklik hier voor mijn website!

                Comment


                • Re: Urbex Locaties België

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wimmeke76 Bekijk bericht
                  Ik had het gisteren ook gelezen op een urbex-forum.



                  Ik kan er nog steeds niet bij dat ge zoiets doet.
                  het laatste wat ik nu lees is dat wss de eigenaar het zelf gedaan heeft om urbexers te demotiveren om nog in zijn gebouw te komen... :-/ echt triest! zeker omdat deze machiene toch een stukje Belgische geschiedenis is :-/
                  Last edited by Red Falcon; 7 januari 2014, 12:48.
                  ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                  Freelance bedrijfsfotograaf
                  klikerdeklik hier voor mijn website!

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties België

                    Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                    het laatste wat ik nu lees is dat wss de eigenaar het zelf gedaan heeft om urbexers te demotiveren om nog in zijn gebouw te komen... :-/ echt triest! zeker omdat deze machiene toch een stukje Belgische geschiedenis is :-/
                    Nee, meen je dat?
                    Dat zou echt wel dom zijn.
                    Nija, tegenwoordig kan je van niets mleer verschieten hoor.

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties België

                      Hallo, iemand hier nog naar de bussen geweest? Ik ben namelijk van plan om morgen te gaan,iemand was er nog eind oktober. En als er iemand de locatie van de bussen wil kennen ik wil deze gerust ruilen tegen een andere locatie. Ik heb al reeds veel locaties gevonden via google earth maar zijn de gewone bekende alle de meeste toch.

                      Doel was niet meer echt de moeite. toch hingen er veel fotografen rond.

                      Ik wil mijn nieuw speeltje testen op nieuwe locaties.
                      photography isn't about capturing a moment forever because pictures fade with time. photography is about seeing all the little things in life and showing others

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties België

                        Op één toets na (snel reageren) heb ik een langere reactie van één dezer smerige, onverantwoordelijke, agressieve urbex-roofdieren-adepten vermeden.

                        Ikzelf dus.

                        Even serieus nu, ik ben écht verontwaardigd over dit soort handelswijzen en ik wacht dan ook nog altijd op de reacties van de moraalridders uit deze draad.

                        Paul Maenhout
                        Wingene

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties België

                          De bussen zijn niet meer toegankelijk
                          Life through a lens..

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties België

                            Ben vandaag dan toch naar luik geweest, de bussen ga ik andere keer toch nog proberen en dacht wel mooie foto's te maken in het fort daar. Wel wat ik al eerder op ander sites las ben ik hier tegengekomen. op mijn laatste foto kwamen ze net in beeld zitten toen ik wou trekken. Is nog een onafgewerkte foto maar wou deze gewoon even met jullie delen.

                            photography isn't about capturing a moment forever because pictures fade with time. photography is about seeing all the little things in life and showing others

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties België

                              Oorspronkelijk geplaatst door pinkmetalchick Bekijk bericht
                              Ben vandaag dan toch naar luik geweest, de bussen ga ik andere keer toch nog proberen en dacht wel mooie foto's te maken in het fort daar. Wel wat ik al eerder op ander sites las ben ik hier tegengekomen. op mijn laatste foto kwamen ze net in beeld zitten toen ik wou trekken. Is nog een onafgewerkte foto maar wou deze gewoon even met jullie delen.
                              Airsoft... Altijd leuk als je foto's aan het trekken zijt en plots zit je in het midden van een "vuurgevecht"

                              Moderator Note: Gelieve de foto's niet telkens mee te nemen in de quote. Dank voor uw begrip.
                              Last edited by Red Falcon; 7 januari 2014, 12:50.
                              ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                              Freelance bedrijfsfotograaf
                              klikerdeklik hier voor mijn website!

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties België

                                Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                                Airsoft... Altijd leuk als je foto's aan het trekken zijt en plots zit je in het midden van een "vuurgevecht"


                                dit was paintball. Heb net gehoord van een paintballer dat dit verboden is. Als ze dit doen dan moeten ze dit aanvragen en moeten ze de zone waar ze spelen afbaken wat vandaag bij mij niet het geval was. Zo balletjes kunnen vrij gevaarlijk zijn als die verkeerd aankomen.

                                Ik ga binnenkort wel naar een verlaten kasteel/ford wat eigendom is van een paintbalclub om daar foto's te maken. enige wa ik moet doen is mijn foto's delen met de club maar da is geen erg voor mij.
                                photography isn't about capturing a moment forever because pictures fade with time. photography is about seeing all the little things in life and showing others

                                Comment

                                Working...
                                X