Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed Digitaal Fotoalbum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goed Digitaal Fotoalbum

CEWE: ok van kwaliteit...
    Topfotoalbum : wauw... (www.top-fotoalbum.be) en snel... pakken sneller dan cewe
    www.aeri-photography.be

Comment

Mijn ervaring:
      1x boek van fotofabriek, vond het niet geweldig, je ziet vaag de strepen van het printen.
      4 boeken van Fujiprint, vind dit echt heel mooie boeken. Zitten kwa prijs wel iets boven het gemiddelde, maar vind het wel waard. Nog een pluspunt is dat bij geopend boek geen vouw hebt. Zeker voor pano`s een must. Werken dacht ik met dezelfde afdrukcentrale als topfotoalbum.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Heb ook wel goede ervaring met Albelli. Is wel wat duurder maar de kwaliteit maakt dat wel goed.
        Houdt van fotografie, fotoboeken, originele wenskaarten

Comment

Mir,

Kan je ook met "layFlat" werken in de albums? Ik heb gezocht op de website, maar niet gevonden.
          Is dit album kwalitatief beter dan Hema ea producten?

Comment

Alibelli & topfoto-album zien er ok uit. Zijn deze allebei kwalitatief goed/ordelijk samengebonden? De layFlat is inderdaad wel gemakkelijk en mooi.

Naar pixumbook.net heb ik ook gesurft, hier heb ik alleen maar albums met spiraal gevonden en zichtbare spijkers (om de bladen bij mekaar te houden), wat volgens mij niet zo mooi is (als je het album doorbladert).

Iedereen bedankt voor de reacties.
            Ik zal toch eens een keuze moeten maken. Het is niet gemakkelijk en binnenkort heb ik weer een heleboel foto's te verwerken, dus...

Comment

Ik heb zeer goede resultaten bij Henzo, en de laatste albums bij Fotogoed, deze laatste heeft een groot assortiment formaten, uitstekende service,persoonlijke telefonische begeleiding als je het nodig hebt, de software in de expert modus is zeer uitgebreid .De mogelijkheden van schikken,achtergronden, en een onbeperkte keuze in het aanmaken van kaders, zeer aan te raden...ik kende het ook niet!
              De albums worden gedrukt in Duitsland maar Fotogoed heeft een adres in Belgie en Nederland.

Comment

ik heb 2 boeken laten afdrukken via apple die waren goed, maar niet zo goedkoop.
                laatst een boek laten afdrukken bij blurb, daar was ik eigenlijk niet zo tevreden van. de kleuren weken af.
                en gisteren heb ik een boekje besteld bij topfoto-album. als het van de week aankomt zal ik hier wel laten weten wat mijn bevindingen zijn.
                11-300mm
                jeff heylen

Comment

Hallo,

Iedereen bedankt voor de tips.

Ondertussen heb ik voor een vriendin een digitaal fotoalbum gemaakt bij Albelli. Ik heb ook de lay-flat techniek gebruikt. Het was resultaat was mooi.

Ik denk dat ik m'n reisfoto's bij fotogoed of profotonet ga bestellen.
                  Met fotogoed heb ik al een gesprek gehad en het klonk toch interessant.

Groetjes,
                  Digieke

Comment

Working...
                  X