Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mijn ervaring:
1x boek van fotofabriek, vond het niet geweldig, je ziet vaag de strepen van het printen.
4 boeken van Fujiprint, vind dit echt heel mooie boeken. Zitten kwa prijs wel iets boven het gemiddelde, maar vind het wel waard. Nog een pluspunt is dat bij geopend boek geen vouw hebt. Zeker voor pano`s een must. Werken dacht ik met dezelfde afdrukcentrale als topfotoalbum.
Alibelli & topfoto-album zien er ok uit. Zijn deze allebei kwalitatief goed/ordelijk samengebonden? De layFlat is inderdaad wel gemakkelijk en mooi.
Naar pixumbook.net heb ik ook gesurft, hier heb ik alleen maar albums met spiraal gevonden en zichtbare spijkers (om de bladen bij mekaar te houden), wat volgens mij niet zo mooi is (als je het album doorbladert).
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ik zal toch eens een keuze moeten maken. Het is niet gemakkelijk en binnenkort heb ik weer een heleboel foto's te verwerken, dus...
Ik heb zeer goede resultaten bij Henzo, en de laatste albums bij Fotogoed, deze laatste heeft een groot assortiment formaten, uitstekende service,persoonlijke telefonische begeleiding als je het nodig hebt, de software in de expert modus is zeer uitgebreid .De mogelijkheden van schikken,achtergronden, en een onbeperkte keuze in het aanmaken van kaders, zeer aan te raden...ik kende het ook niet!
De albums worden gedrukt in Duitsland maar Fotogoed heeft een adres in Belgie en Nederland.
ik heb 2 boeken laten afdrukken via apple die waren goed, maar niet zo goedkoop.
laatst een boek laten afdrukken bij blurb, daar was ik eigenlijk niet zo tevreden van. de kleuren weken af.
en gisteren heb ik een boekje besteld bij topfoto-album. als het van de week aankomt zal ik hier wel laten weten wat mijn bevindingen zijn.
Comment