Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten treinstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Verlaten treinstellen

    Moest het iemand interesseren,
    In De Metropool van Belgie, genaamd: Limburg, meer bepaald in As, staat er enkele. Als je in Maasmechelen europalaan overrijdt richting As aand de links kant.
    ~only dead fish follow the stream~

    Comment


    • #17
      Re: Verlaten treinstellen

      Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
      Ik weet ze staan

      G
      ik ondertussen oek door u

      grootste grap is da'k er onlangs nog nen technieker naartoe heb gestuurd naar die plek / station in de buurt

      we gaan is zien anders voor samen te gaan he
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #18
        Re: Verlaten treinstellen

        Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        jij bedoelt montzen vermoedelijk wat vrij ver rijden is voor mij
        Kun je daar vrij op het terrein komen en eventueel een shoot houden?
        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
        Our English website: www.kaichitravel.com
        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

        Comment


        • #19
          Re: Verlaten treinstellen

          in montzen wandel je heel gemakkelijk binnen... ik ben er vorig jaar gaan kijken, in één van de gebouwen woonde toen een zwerver, zolang je uit zijn "huis" blijft is er bij mijn weten geen probleem.
          http://500px.com/RonnyJanss

          Comment


          • #20
            Re: Verlaten treinstellen

            Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
            Kun je daar vrij op het terrein komen en eventueel een shoot houden?
            voor zover ik weet wel.

            ik ga er ook eens proberen naartoe te gaan met een betrouwbaar model en mss dat ik er afhankelijk van het moment / dag een guerrilla strobist event van maakt (zoek dit laatste maar op op fb en het wordt je wel duidelijker )
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment


            • #21
              Re: Verlaten treinstellen

              Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
              voor zover ik weet wel.

              ik ga er ook eens proberen naartoe te gaan met een betrouwbaar model en mss dat ik er afhankelijk van het moment / dag een guerrilla strobist event van maakt (zoek dit laatste maar op op fb en het wordt je wel duidelijker )
              ik heb gisteren op google even gezocht, en schijnbaar staan er zelfs wegwijzers naar het station
              Zal vanavond even op facebook zoeken, dat gaat hier niet
              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
              Our English website: www.kaichitravel.com
              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

              Comment


              • #22
                Re: Verlaten treinstellen

                Hallo,
                als oud spoorwegambtenaar weet ik dat er in leuven een volle hangar staat met prima onderhouden oud materieel. vroeger (een vijftiental jaren geleden) werd dit muzeum jaarlijks een weekje open gesteld, maar nu niet meer wegens budgettaire reden.
                Het is in de toekomst de bedoeling om dit materieel over te brengen naar station Oostende, waar momemnteel overkappingsweerkzaamheden bezig zijn. Daar zou een zermanent muzeum ingericht worden op de huidige sporen 1 en 2 als mijn info juist is;
                De hangar in leuven is niet toegankelijkl, tenzij je de juiste toelatingen krijgt.
                En let altijd op: Spoorwegterrein is zoals militair terrein.... Steeds op voorhand toelating vragen voor je fotoshoot.
                groetjes Ray
                Canon EOS 5D MIV
                https://www.flickr.com/photos/valloray/

                Comment


                • #23
                  Re: Verlaten treinstellen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                  jij bedoelt montzen vermoedelijk wat vrij ver rijden is voor mij
                  Inderdaad. Montzen/Hombourg Het oude station wordt in de zomer uitgebaat als café. De gerant is daar wel ergens maar maakt geen problemen.

                  YMMV Nerdi
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Verlaten treinstellen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                    Inderdaad. Montzen/Hombourg Het oude station wordt in de zomer uitgebaat als café. De gerant is daar wel ergens maar maakt geen problemen.

                    YMMV Nerdi
                    Montzen en Hombourg zijn wel twee verschillende plaatsten.

                    Wij zijn wel weggestuurd in Hombourg. Sporen zijn van de NMBS maar de treinen zijn prive eigendom.
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #25
                      Re: Verlaten treinstellen

                      hallo jongens, en dames,
                      na mijn vorig bericht hierboven heb ik effe geïnformeerd naar de situatie in Leuven.
                      Dit "museum" zou vorig jaar voor de laatste keer geopend zijn en was toen reeds een flop. Alle materiaal zit onder een dikke stoflaag, geen glimmend koper en onverzorgde omgeving. de buiteninstallaties zitten tss struikgewas en onder onkruid en zijn ontoegankelijk gemaakt.
                      Duimen dus dat de resterende stukken spoedig naar de voorziene lokatie over gebracht worden.
                      groetjes en sorry voor de onjuiste info
                      Ray
                      Canon EOS 5D MIV
                      https://www.flickr.com/photos/valloray/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Verlaten treinstellen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Valloray Bekijk bericht
                        hallo jongens, en dames,
                        na mijn vorig bericht hierboven heb ik effe geïnformeerd naar de situatie in Leuven.
                        Dit "museum" zou vorig jaar voor de laatste keer geopend zijn en was toen reeds een flop. Alle materiaal zit onder een dikke stoflaag, geen glimmend koper en onverzorgde omgeving. de buiteninstallaties zitten tss struikgewas en onder onkruid en zijn ontoegankelijk gemaakt.
                        Duimen dus dat de resterende stukken spoedig naar de voorziene lokatie over gebracht worden.
                        groetjes en sorry voor de onjuiste info
                        Ray
                        Je geraakt er nog!Zelfs in het museumgedeelte .
                        Ben er een paar weken terug geweest!!!!

                        De locomotief van de Boudewijn staat daar oa binnen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Verlaten treinstellen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Drane Bekijk bericht
                          Moest het iemand interesseren,
                          In De Metropool van Belgie, genaamd: Limburg, meer bepaald in As, staat er enkele. Als je in Maasmechelen europalaan overrijdt richting As aand de links kant.
                          Kan je ook in de treinen of enkel van buiten foto's nemen?
                          Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

                          Comment


                          • #28
                            Re: Verlaten treinstellen

                            Probeer Baasrode station eens.Oude treinstellen en wagons.Wel de moeite vind ik.
                            Sony a-77-Sony A99 II-Sony 70-300 G-SSM-KM 17-35 f/2.8-4 Tamron 90 mm/2.8 Macro Tamron 180 mm/3.5 Macro-Tamron 200-500mm-Tamron 28-75 mm Sony 16-50 SSM 2.8

                            Comment


                            • #29
                              Re: Verlaten treinstellen

                              Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                              Montzen en Hombourg zijn wel twee verschillende plaatsten.

                              Wij zijn wel weggestuurd in Hombourg. Sporen zijn van de NMBS maar de treinen zijn prive eigendom.
                              zijn inderdaad 2 verschillende locaties, maar je kan van de een naar de ander wandelen (kijk maar op google maps)

                              beiden bieden niet echt super veel!
                              montzen is de enige trein die er staat totaal om zeep (vernield) wel een leuke mooie hal!

                              hombourg een aantal treinen op elkaar en ene vervallen een eind verder op de sporen.
                              bocht bied wel leuke mogelijkheden
                              nikon stuff

                              Comment


                              • #30
                                Re: Verlaten treinstellen

                                ik weet er zijn. in vlaams brabant. pm me voor meer info (aan de TS), ik ga de locatie niet aan 100en mensen meedelen... want dan wordt het weer overspoeld door mensen-met-tofotoestellekes
                                * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                                Comment

                                Working...
                                X