Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oude treinstellen vind je zeker in Baasrode Noord.
Het exacte adres kan ik je altijd doormailen als je het niet vindt.
Daar ga ik geregeld foto's maken...
1e klas oude slaapwagons, tot 3e klas houten wagons... met zo nog aan de buitenkant een loopplank voor de kaartjesknipper die af en toe van de trein verdween...
2 spoorwegen vol oude treinstellen, wagons, locomotieven.
Ook in de hangar staan er enkele mooie, mag je binnen terwijl ze aan het werken zijn. Je krijgt daar enorm veel uitleg :-)
Er staan daar zelfs enkele volledig terug opgemaakte treinstellen !!!
Enkele foto's vind je terug onder categorie Treinen op mijn fotoblog.
Het beste is een dag in de week, soms ook zaterdagmorgend. Op zondag zijn daar soms activiteiten waardoor het veel te druk is.
Vorige week zondag ben ik ook eens een kijkje gaan nemen in het station van Baasrode-Noord.
Binnen in de wagons kun je idd mooie shots maken (zwart/wit of sepia), best wel de moeite..
In de beginnershoek heb ik een foto gepost ivm deze treinstellen getiteld '3de klas reizen', graag wat feedback zowel possitief als negatief?
Greetz
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Oude treinstellen vind je zeker in Baasrode Noord.
Het exacte adres kan ik je altijd doormailen als je het niet vindt.
Daar ga ik geregeld foto's maken...
1e klas oude slaapwagons, tot 3e klas houten wagons... met zo nog aan de buitenkant een loopplank voor de kaartjesknipper die af en toe van de trein verdween...
2 spoorwegen vol oude treinstellen, wagons, locomotieven.
Ook in de hangar staan er enkele mooie, mag je binnen terwijl ze aan het werken zijn. Je krijgt daar enorm veel uitleg :-)
Er staan daar zelfs enkele volledig terug opgemaakte treinstellen !!!
Enkele foto's vind je terug onder categorie Treinen op mijn fotoblog.
Het beste is een dag in de week, soms ook zaterdagmorgend. Op zondag zijn daar soms activiteiten waardoor het veel te druk is.
Comment