Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten treinstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Verlaten treinstellen - feedback Campus Vesta

    Oorspronkelijk geplaatst door Campus Vesta Bekijk bericht
    Meld je netjes aan de balie aan, bel op voorhand met de communicatiedienst en houd je aan de regels. Dit voor je eigen veiligheid, om inbraakgolven van amateurfotografen te vermijden (overheidsgeld kun je beter besteden dan aan het herstellen van je omheining),... en zodat je zeker niet in de weg loopt van onze klanten (veiligheidstrainingen hebben vaak een vertrouwelijk karakter). Bedankt!
    Beste,

    ik had een mail naar jullie gestuurd en jullie zijden dat het dit jaar niet meer kon ?

    Comment


    • #47
      Re: Verlaten treinstellen

      Ik kan je wel aan treinstellen helpen die nog in werking zijn.
      Ze rijden nog op bepaalde lijnen in België, vaak zonder vertraging.
      Bovendien zijn er altijd wel pendelaars aanwezig die als model kunnen dienen.

      Comment


      • #48
        Re: Verlaten treinstellen

        In het stationnetje van As (Limburg) staan er nog genoeg, ze werden geregeld geopend voor toerisme etc maar nu is de toekomst onzeker omdat verantwoordelijke VZW (VZW Kolenspoor) ontbonden is. Ook het oude stationsgebouw staat nu leeg en ze zoeken een nieuwe uitbater voor deze taverne. Ik denk dat men best vriendelijk zal zijn als er interesse is om te fotograferen in de treinen en je daarvoor eens even belt met bvb de gemeente...

        Comment


        • #49
          Re: Verlaten treinstellen

          Hier ook een mooie en verwilderde locatie:

          Comment


          • #50
            Re: Verlaten treinstellen

            idd, is in maldegem, en "over den prikkeldraad"
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment


            • #51
              Re: Verlaten treinstellen

              Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
              idd, is in maldegem, en "over den prikkeldraad"
              Kan je perfect via de weg aangeraken als ik het me goed herinner. Hier een IG foto van toen ik daar was:

              Comment


              • #52
                Re: Verlaten treinstellen

                Als iemand nog naar Maldegem wil gaan zal zich moeten reppen. De treinstellen worden beetje per beetje weggenomen.

                De oude treinstellen in Maldegem zijn aan het verdwijnen. Een paar weken geleden hebben ze al een paar treinstellen met een hoge kraan wegge...
                Yago's Photo Corner
                http://yagosphotocorner.blogspot.be

                Comment


                • #53
                  Re: Verlaten treinstellen

                  Een tijdje terug stond hier een hele tijd een lege trein, de rails dichtst bij de straatkant.... voor zover je er van de straat makkelijk aan kan:


                  Weet niet of die er nog altijd staat, er niet meer op gelet.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Verlaten treinstellen

                    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                    Een tijdje terug stond hier een hele tijd een lege trein, de rails dichtst bij de straatkant.... voor zover je er van de straat makkelijk aan kan:


                    Weet niet of die er nog altijd staat, er niet meer op gelet.
                    Heb me vergist... vandaag eens op gelet, en de treinstellen staan hier:

                    Comment

                    Working...
                    X