Binnenkort gaan we met een groepje van 6 naar daar.
We landen op Johannesburg, en van daar naar East-London.
We zijn er voor 17 dagen en doen een rondreis.
De reis wordt min of meer uitgestippeld door kennissen die daar een buitenverblijf hebben en die ook met ons mee zullen reizen.
Wat moet ik zeker voorstellen aan deze mensen om ook in te plannen?
Wat we al zéker doen is een safari van een drietal dagen (dat wordt alvast niet het Krügerpark want daarvoor ontbreekt de tijd. Maar wel "een wat minder groot park met vooral olifanten, en dat even mooi is als Krüger")
Een uitgebreid bezoek aan Kaapstad en Johannesburg.
Bulungula en Robbeneiland zullen er vermoedelijk ook in zitten.
en dan nog iets:
Ik neem mijn 100-400L en mijn 15-85 mee, maar zou het ook nuttig/overbodig/af te raden zijn om mijn statief mee te sleuren?
Tenslotte is niet iedereen in zo'n groepje bereid om elke keer te moeten wachten op één achterloper die zijn statief uitgebreid installeert om foto's te nemen.
Of ga ik het mij achteraf beklagen als ik het niet meedoe?
We landen op Johannesburg, en van daar naar East-London.
We zijn er voor 17 dagen en doen een rondreis.
De reis wordt min of meer uitgestippeld door kennissen die daar een buitenverblijf hebben en die ook met ons mee zullen reizen.
Wat moet ik zeker voorstellen aan deze mensen om ook in te plannen?
Wat we al zéker doen is een safari van een drietal dagen (dat wordt alvast niet het Krügerpark want daarvoor ontbreekt de tijd. Maar wel "een wat minder groot park met vooral olifanten, en dat even mooi is als Krüger")
Een uitgebreid bezoek aan Kaapstad en Johannesburg.
Bulungula en Robbeneiland zullen er vermoedelijk ook in zitten.
en dan nog iets:
Ik neem mijn 100-400L en mijn 15-85 mee, maar zou het ook nuttig/overbodig/af te raden zijn om mijn statief mee te sleuren?
Tenslotte is niet iedereen in zo'n groepje bereid om elke keer te moeten wachten op één achterloper die zijn statief uitgebreid installeert om foto's te nemen.
Of ga ik het mij achteraf beklagen als ik het niet meedoe?
Comment