Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarheen in Januari?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waarheen in Januari?

Half januari willen we nog eens een weekje weg. We v erlangen naar de zon en warmte.
    Waar hebben we het meeste kans op lekker warm weer? We hebben enkele beperkingen:

- Niet veel meer dan +- 4 U vliegen
    - In Europa (dus geen egypte Marokko of Tunesie
    - Last minute rond de 500 euro max per persoon

Zelf denken we aan Fuerteventura omdat ik denk dat je daar het meeste kans hebt op warm weer. Is daar eigenlijk iets te zien op dat eiland?

Als iemand een betere bestemming weet laat maar komen.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Waarheen in Januari?

Ben daar twee keer geweest met kerstmis. Telkens rond de 22 graden.
    Eenmaal in het noorden,en eenmaal het zuiden.
    Tamelijk veel wind op dat eiland.
    Het zuiden heeft prachtige stranden.( bv. playa de sotavente)
    In het binnenland en langs de kustlijn prachtig wandelen.
    Vlucht met Ryanair (4.5u) en hotel geboekt online met booking.com.
    Autootje gehuurd in de luchthaven. (20€/dag)
    Goedkoper kan haast niet.
    Groetjes
    leo m.
    leo.m.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leomertens Bekijk bericht
      Goedkoper kan haast niet.
      Groetjes
      leo m.
      Heb je een idee hoeveel je toen voor de reis betaald hebt? Er zijn op neckermann soms aanbiedingen. Welk hotel heb jij verbleven?

mir

Comment

Vlucht Ryanair was toen ongeveer 100€ per persoon (heen en teug).
        Hotel via booking.com was Maritim Esquinzo Beach (ongev. 700 € voor 2 personen-7 nachten)
        half-pension.
        Booking.com is niks op voorhand te betalen, pas betalen in het hotel bij aankomst.Wel heel goed in orde.
        Was gelegen in plaatsje Morro del jable.
        Een uur rijden van de luchthaven.
        Auto is op dat eiland wel een noodzaak.
        In het zuiden weinig openbaar vervoer.
        Veel geluk met uw zoektocht.

groeten
        leo.m.

Comment

Hou er wel rekening mee dat als er iets gebeurt (aswolk, sneeuw, iemand ?) je van Ryanair niet hoeft te verwachten dat ze je helpen - een hotel, eten, informatie,...

Ik ben van mening dat je beter meer betaalt, dan nadien in de penarie te zitten ...met de aswolk in april hebben wij zo met 8 man in Madrid in een (toevallig 4,5 sterren ) hotel kunnen overnachten, met eten en drinken, dankzij Brussels Airlines. Nu niet dat dit de beste maatschappij van Europa is, maar we hadden dat toch...
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Wat we ons nog afvragen is in Fuerteventura wel iets te bezichtigen? Ganse week op het strand of aan zwembad liggen is niets voor ons.

Of ben je beter af met een ander Canarisch eiland?

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Wat we ons nog afvragen is in Fuerteventura wel iets te bezichtigen? Ganse week op het strand of aan zwembad liggen is niets voor ons.
              Al van Google gehoord, het is gratis hoor !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                Al van Google gehoord, het is gratis hoor !

Allee ist waar ?

Als het al is wat je kan bijdragen reageer dan liever niet
                Waarom hebben we dan nog eigenlijk een forum want voor elke vraag vind je vast een antwoord terug op google.

mir

Comment

Je verkiest de Canarische eilanden omdat dat deel uitmaakt van Spanje en dus binnen Europa valt? Tja, kan ik begrijpen, maar waarom niet Marokko? Ryanair geeft 20% korting op hun vluchten naar Marokko in januari.....

L.
                  http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                    Je verkiest de Canarische eilanden omdat dat deel uitmaakt van Spanje en dus binnen Europa valt? Tja, kan ik begrijpen, maar waarom niet Marokko? Ryanair geeft 20% korting op hun vluchten naar Marokko in januari.....

L.
                    Liever geen marokko en egypte omdat we vrezen voor buikgriep, en mijn vrouw is daar nogal gevoellig voor.
                    mir

Comment

Kaapverdische Eilanden , 6u vliegen , schijnen ook goed te zijn ; wel niet enorm veel te zien maar bijna zon-zeker...
                      Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                        Liever geen marokko en egypte omdat we vrezen voor buikgriep, en mijn vrouw is daar nogal gevoellig voor.
                        mir
                        De Canarische eilanden zijn net als Spanje gekend voor turista. Kies Malta of Sicilië.

Comment

Malta is in januari 15 graden Canarische eilanden rond de 21.
                          Ik heb ook al eens gekeken voor faro maar is ook maar 15 graden.

mir

Comment

Ik ben twee jaar geleden rond nieuwjaar naar Israël geweest. Als ik nu eens naar de weersvoorspelling van Tel Aviv kijk is het daar makkelijk 20+ (heb zelfs 26 graden gezien na 't weekend). Het is 4u vliegen tot daar.

Nuja, misschien heb je dan hetzelfde probleem met buikgruip. Wat zijn de beperkingen daarvoor; grote massa's vermijden?

Comment

Ik ga heb al een keer of 10 in de periode eind januari begin februari naar de Canarische eilanden geweest.
                              Echt veel is er niet te zien, maar het is wel lekker om dan even de winter te breken en een beetje de toerist uit te hangen. Meestal zijn de temperaturen dan rond de 23°, we hebben zelfs al een vakantie gehad dat het rond de 28° was.

Het mooiste eiland vind ik Lanzarote, het is minder toeristisch en ik vind het binnenland het mooiste van de grotere eilanden.
                              www.photo-rudi.be

Comment

Working...
                              X