Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Dit is mijn laatste bericht op BD.
    Ik heb heel mijn account zojuist gekuist zodat ik ook niet meer privé aanspreekbaar ben en het heeft ook geen zin meer om me PB's te sturen. Ik lees ze niet meer.
    Ik durf ook te zeggen dat ik een heleboel urbexinformatie heb verstrekt aan velen, meer dan alle anderen. Dit is makkelijk te controleren. Het heeft me een boel vrienden opgeleverd en ook een boel vijanden.
    Voor de vrienden ben ik BD dankbaar, voor de vijanden is dat net iets minder.

    De eigenlijke reden kan ik hier wel onder woorden brengen maar dan leeft dit berichtje niet lang.
    In ieder geval heb ik niet de indruk dat ik ooit iemand in de rug geschoten heb, sarcastisch benaderd wel. Maar dan moeten ze maar de kracht van het woord terug gebruiken en een tegenaanval placeren. Geen mes in mijn rug steken.
    Als ik ooit door ironie, sarcasme of wat dan ooit iemand heb beledigd dan wil ik me daarvoor excuseren (hé het omgekeerde heb ik nog niet gelezen hier).

    Zo.
    Aan de moderator die vindt dat ik HELAAS steunend lid ben kan ik zeggen : volgend jaar heb je alvast een probleem minder.

    En nu gaat het licht uit.

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      In ieder geval heb ik niet de indruk dat ik ooit iemand in de rug geschoten heb (...)
      Wel valse beschuldigingen aan mijn adres maar dat terzijde zeker?

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Dit is mijn laatste bericht op BD.
        Ik heb heel mijn account zojuist gekuist zodat ik ook niet meer privé aanspreekbaar ben en het heeft ook geen zin meer om me PB's te sturen. Ik lees ze niet meer.
        Ik durf ook te zeggen dat ik een heleboel urbexinformatie heb verstrekt aan velen, meer dan alle anderen. Dit is makkelijk te controleren. Het heeft me een boel vrienden opgeleverd en ook een boel vijanden.
        Voor de vrienden ben ik BD dankbaar, voor de vijanden is dat net iets minder.

        De eigenlijke reden kan ik hier wel onder woorden brengen maar dan leeft dit berichtje niet lang.
        In ieder geval heb ik niet de indruk dat ik ooit iemand in de rug geschoten heb, sarcastisch benaderd wel. Maar dan moeten ze maar de kracht van het woord terug gebruiken en een tegenaanval placeren. Geen mes in mijn rug steken.
        Als ik ooit door ironie, sarcasme of wat dan ooit iemand heb beledigd dan wil ik me daarvoor excuseren (hé het omgekeerde heb ik nog niet gelezen hier).

        Zo.
        Aan de moderator die vindt dat ik HELAAS steunend lid ben kan ik zeggen : volgend jaar heb je alvast een probleem minder.

        En nu gaat het licht uit.
        Alweer een slachtoffer van de steeds zieker wordende urbex community...

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Dit is mijn laatste bericht op BD.
          En nu gaat het licht uit.
          jammer...sterkte zonder BD.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            jammer
            Als je dat maar weet dat dit alweer een vertrek is van een persoon die het verdorie goed voor had met dit forum...
            alweer iemand minder...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Dit is mijn laatste bericht op BD.
              Ik heb heel mijn account zojuist gekuist zodat ik ook niet meer privé aanspreekbaar ben en het heeft ook geen zin meer om me PB's te sturen. Ik lees ze niet meer.
              Ik durf ook te zeggen dat ik een heleboel urbexinformatie heb verstrekt aan velen, meer dan alle anderen. Dit is makkelijk te controleren. Het heeft me een boel vrienden opgeleverd en ook een boel vijanden.
              Voor de vrienden ben ik BD dankbaar, voor de vijanden is dat net iets minder.

              De eigenlijke reden kan ik hier wel onder woorden brengen maar dan leeft dit berichtje niet lang.
              In ieder geval heb ik niet de indruk dat ik ooit iemand in de rug geschoten heb, sarcastisch benaderd wel. Maar dan moeten ze maar de kracht van het woord terug gebruiken en een tegenaanval placeren. Geen mes in mijn rug steken.
              Als ik ooit door ironie, sarcasme of wat dan ooit iemand heb beledigd dan wil ik me daarvoor excuseren (hé het omgekeerde heb ik nog niet gelezen hier).

              Zo.
              Aan de moderator die vindt dat ik HELAAS steunend lid ben kan ik zeggen : volgend jaar heb je alvast een probleem minder.

              En nu gaat het licht uit.
              Je zult gemist worden, maar we mailen nog wel

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                Wel valse beschuldigingen aan mijn adres maar dat terzijde zeker?
                ..maar ik vind het triest voor Paul. Was en is een prima kerel die goed bezig was en hielp waar dat kon...
                Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 11:44.

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  spijtig inderdaad. heb zelf al wat urbex locaties aangedaan op mijn eentje omdat het wereldje voor de rest potdicht lijkt. lijkt me toch allemaal maar overdreven hoor.

                  heb zelf al een aantal locaties, adressen en foto's dus geïnteresseerden mogen altijd ene pb sturen

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    het leuke van urbexen is toch locaties zoeken.
                    en als je er een gevonden hebt delen met andere urbexers..?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      het leuke van urbexen is toch locaties zoeken.
                      en als je er een gevonden hebt delen met andere urbexers..?
                      grt,bouk.
                      Het probleem is dat de ene urbexer de andere niet is...
                      en als je zomaar met iedereen deelt, de locatie binnen de kortste keren niet meer herkenbaar is...
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        Dit is mijn laatste bericht op BD.
                        ........................................
                        En nu gaat het licht uit.
                        Jammer. Het ga je goed zonder BD.
                        Ik zal je toffe bijdrages over wetenschappelijke zaken en wetenswaardigheden missen.
                        Last edited by Skitch; 7 mei 2014, 16:25.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Ik vind dit ook zeer jammer. paul was in mijn ogen iemand die steeds correct en vriendelijk reageerde en zeker niet de eerste om een steen te werpen naar een ander.

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            ik heb me lijstje met locaties intussen lekker uitgebreid maar zou graag nog meer locaties willen hebben / ruilen stuur me een pm als je nieuwe locaties heb om te ruilen ( ik wil ook best proberen mee te zoeken naar locaties )

                            ik ben nog op zoek naar

                            chateau congo
                            theatre bizarre

                            om maar als voorbeeld te noemen :P
                            Last edited by Etienne112; 11 mei 2014, 18:17.

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Hallo;

                              alhoewel ik niet echt nieuw ben op BD.be forum, ben ik dat wel op deze topic.

                              Urban heeft al tijden mijn serieuze belangstelling, woon in NL, en wilde een klein weekje naar belgie, omgeving Antwerpen.
                              Nu wilde ik aan jullie vragen om een leuke locatie,

                              Maar als iemand iets weet, ik heb respect voor andermans eigendommen, ideeën en personen.
                              Ik heb nog niet zoveel urban locaties bezocht, puur door omstandigheden. Ook de leeftijd speelt een rol.

                              Graag zou ik wat meer willen weten over de urbex, en zoek een betrouwbare club.
                              Als ik deze pagina lees bv over een forumlid bv Paul die afscheid neemt, dan schrik ik wel een beetje.

                              Gaarne een PB als iemand mij wilt helpen
                              Met vriendelijke groet

                              Calisto

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                N.v.t.
                                Last edited by de85nl; 1 september 2014, 16:11.

                                Comment

                                Working...
                                X