Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Maximaal 8 maanden ?
    Want dan ben ik er gepasseerd met de motor, maar de kans niet gehad om binnen te gaan.
    Ik ben er een jaar geleden nog geweest met iemand die een mastersproef criminologie schreef over urbex. Ik heb blijkbaar geluk gehad.
    Hector was trouwens ook op een ontoelaatbare manier in scene gezet, mijn eeuwige ergernis.

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Ik had inderdaad al veel gelezen dat alles er al duizend en 1 keer verplaatst is,
      maar toch had ik veel interesse.

      nuja, ander en beter, al vermoed ik dat ik la foret/la police ook aan mij laat voorbij gaan.
      Geen zin in aanvaring met politie, dat kan ik in mijn beroep (en mijn vrouw in het hare) beter vermijden.
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Ik had inderdaad al veel gelezen dat alles er al duizend en 1 keer verplaatst is,
        maar toch had ik veel interesse.

        nuja, ander en beter, al vermoed ik dat ik la foret/la police ook aan mij laat voorbij gaan.
        Geen zin in aanvaring met politie, dat kan ik in mijn beroep (en mijn vrouw in het hare) beter vermijden.
        Hoe ze mij daar destijds niet hebben opgepakt snap ik nog altijd niet. Ik ben wel niet binnen geweest maar heb daar met Dama toch geruime tijd zeer opzichtig rond gelopen.
        Ik kende gewoon de reputatie niet van deze locatie.
        Ik ben ook geen vragende partij voor deze.

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Hoe ze mij daar destijds niet hebben opgepakt snap ik nog altijd niet. Ik ben wel niet binnen geweest maar heb daar met Dama toch geruime tijd zeer opzichtig rond gelopen.
          Ik kende gewoon de reputatie niet van deze locatie.
          Ik ben ook geen vragende partij voor deze.
          Is een prachtig kasteel en binnenin prachtige decay en veel meubels. Elke urbexer wil er sowieso wel eens binnen denk ik dan. Beter als de zoveelste boerderij waar niks te zien is
          Zit volledig vast en nog steeds controle. De niet urbexers konden tijd geleden wel nog betalen voor museumbezoek...
          - Photography made me look at things differently -

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Iemand die al in kraftwerk Vockerode is geweest? Is naar het schijnt legaal te bezoeken, met rondleiding dus
            Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
            www.ginodepreter.com

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
              Iemand die al in kraftwerk Vockerode is geweest? Is naar het schijnt legaal te bezoeken, met rondleiding dus
              Legaal bezoeken heeft niks meer met urbex te maken , verkeerde topic dus
              - Photography made me look at things differently -

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
                Legaal bezoeken heeft niks meer met urbex te maken , verkeerde topic dus
                Ja, haha, ik ken nog een verzuurde oude vent die iedereen afzeikt maar die hier de sleutel heeft
                Afblijven Niels.

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Ik heb je sleutel niet nodig, ook al had jij de allerlaatste sleutel op aarde!
                  Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                  www.ginodepreter.com

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Lang geleden dat ik nog eens op BD ben terecht gekomen,de kriebels zijn er terug om te gaan verkennen maar sinds 2008 is er al heel wat gesloopt/gerenoveerd.
                    Ik had graag deze middag nog een stapje gedaan maar vraag mij af als ECVB nog doenbaar is?

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Oorspronkelijk geplaatst door dafour Bekijk bericht
                      Lang geleden dat ik nog eens op BD ben terecht gekomen,de kriebels zijn er terug om te gaan verkennen maar sinds 2008 is er al heel wat gesloopt/gerenoveerd.
                      Ik had graag deze middag nog een stapje gedaan maar vraag mij af als ECVB nog doenbaar is?
                      Ik ben er een maand geleden nog eens gepasseerd en het was al bijna onherkenbaar, ze waren bezig met het slopen van de ovens.
                      Ik vrees dat je te laat bent.

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Alvast bedankt voor je reactie Paul,ja jammergenoeg moet alles plat he tegenwoordig,ben toch blij dat ik pareltjes zoals de cokesfabriek Zeebrugge,Kasteel Mesen en Joseph Lemaire heb kunnen ontdekken indertijd.
                        En vragen naar locaties in deze thread ga ik niet mee beginnen want ik zie dat dit tegenwoordig niet meer zo gedeeld word.

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door dafour Bekijk bericht
                          Alvast bedankt voor je reactie Paul,ja jammergenoeg moet alles plat he tegenwoordig,ben toch blij dat ik pareltjes zoals de cokesfabriek Zeebrugge,Kasteel Mesen en Joseph Lemaire heb kunnen ontdekken indertijd.
                          En vragen naar locaties in deze thread ga ik niet mee beginnen want ik zie dat dit tegenwoordig niet meer zo gedeeld word.
                          Lemaire en de cokesfabriek waren voor mijn urbextijd, jammer dat ik niet vroeger op de kar ben gesprongen. Ik ben nog in de cokesfabriek geweest toen ze nog werkte maar na de sluiting ging er geen signaal af bij mij. Zelfde voor Zon en zee in Oostende, geen moment gedacht om een camera mee te nemen, vraag me niet waarom.
                          Mesen heb ik op de valreep gedaan, heel moeilijk met een D2x zonder statief, zeker beneden.

                          En de locaties ? Het klopt dat het wereldje behoorlijk paranoia is geworden maar ik weiger om daar aan mee te doen. Wat niet meteen betekent dat ik het locatie-OCMW wil zijn. Locaties die op het punt staan om te verdwijnen, daar heb ik geen last mee. Helaas worden mijn bedoelingen door sommigen niet altijd in dank aanvaard, je zal wel al meer gelezen hebben. Indien niet : even naar boven scrollen om te verduidelijken.

                          Succes

                          paul

                          Heb je een link naar de cokesfabriek en Lemaire ?

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Iemand die klodderkes of docteur gentil wil ruilen? PM me maar wie wil. Heb redelijk wat ruillocs :-)

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Lemaire en de cokesfabriek waren voor mijn urbextijd, jammer dat ik niet vroeger op de kar ben gesprongen. Ik ben nog in de cokesfabriek geweest toen ze nog werkte maar na de sluiting ging er geen signaal af bij mij. Zelfde voor Zon en zee in Oostende, geen moment gedacht om een camera mee te nemen, vraag me niet waarom.
                              Mesen heb ik op de valreep gedaan, heel moeilijk met een D2x zonder statief, zeker beneden.

                              En de locaties ? Het klopt dat het wereldje behoorlijk paranoia is geworden maar ik weiger om daar aan mee te doen. Wat niet meteen betekent dat ik het locatie-OCMW wil zijn. Locaties die op het punt staan om te verdwijnen, daar heb ik geen last mee. Helaas worden mijn bedoelingen door sommigen niet altijd in dank aanvaard, je zal wel al meer gelezen hebben. Indien niet : even naar boven scrollen om te verduidelijken.

                              Succes

                              paul

                              Heb je een link naar de cokesfabriek en Lemaire ?
                              Wel toen ik begon met urbex liep ik nog nog met een simpele Powershot S2 IS rond en had ik ook geen benul wat compositie enz was,dus degelijke foto's heb ik nooit genomen toen.
                              Carcoke heb ik niks meer van jammergenoeg wel enkele van Lemaire http://dafour.deviantart.com/gallery/48782221

                              Juist even u 4 jaar urbex gallerij doorlopen en kom heel wat bekende plaatjes tegen (oa scheepswerf,duparc en RTT)

                              En ben dus deze middag toch eens tot aan ECVB geweest en het is inderdaad niet veel soeps meer,wel serieus indrukwekkend voor mij.Kom ik juist binnengewandeld en hoor ik een psst boven mij en daar liep nog een mede urbex'er rond héhé.

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                ECVB was mijn meest indrukwekkende locatie, 2 keer geweest, 1x moeten stoppen van de honger en de kou. De eerste keer was ik het museum gemist.
                                Maar als je uit die donkere ruimte opeens de machinezaal binnen kwam, WAW
                                En die mede-urbexers kunnen je soms erg doen schrikken, gelukkig verraden ze zich meteen met een camera en een statief

                                Zojuist ook gehoord : school for boys ligt plat.

                                PS zojuist even naar je foto's gekeken, er zitten leuke dingen bij maar ook dingen die ik niet ken omdat ik te laat was. Bij Lemaire zat er daar toch wel één op een zondag de boel in de gaten te houden, niks te vermurwen, geen foto's
                                Last edited by Guest2; 30 maart 2014, 17:36.

                                Comment

                                Working...
                                X