Re: Rondreis Thailand: welke touroperator?
In overleg met de vriendin , is het januari 2012 geworden Met alle voor- en nadelen vandien.
Ondertussen doen we dit jaar andere bestemmingen aan.
Nog tijd genoeg dus... teveel tijd
Voorlopig houden we het op een "klassieke", kleine rondreis. Goed voor een eerste kennismaking met Thailand denk ik.
Uiteindelijk zullen we ook ca 3 weken gaan ipv de oorspronkelijke 14 dagen.
Te verdelen over Bangkok, Chiang Mai en Phuket. Vanuit die plaatsen zouden we dan uitstappen doen: Kanchanaburi, Ayuthaya, drijvende markt, fietstocht, jungletochtje, Doi Inthanon, James Bond,...
Is dit allemaal te doen als dagtochten volgens de kenners hier?
Vooral over Kanchanaburi/ River Kwai heb ik m'n twijfels.
En is een bezoek van Sukhothai een must als men reeds Ayuthaya bezocht heeft?
Bepaalde uitstappen kunnen we best zelf af met openbaar vervoer hoop ik.
Zijn er echter die beter geboekt worden bij een excursiebureau? Kwestie van tijdsbesparing en om het wat aangenaam te houden.
En zijn er bepaalde excursiebureautjes aan te bevelen? Of maakt dat allemaal niet uit?
Pikken ze je van eender waar op met de (mini)bus?
Dat zijn de belangrijke vragen op dit moment.
Groetjes
In overleg met de vriendin , is het januari 2012 geworden Met alle voor- en nadelen vandien.
Ondertussen doen we dit jaar andere bestemmingen aan.
Nog tijd genoeg dus... teveel tijd
Voorlopig houden we het op een "klassieke", kleine rondreis. Goed voor een eerste kennismaking met Thailand denk ik.
Uiteindelijk zullen we ook ca 3 weken gaan ipv de oorspronkelijke 14 dagen.
Te verdelen over Bangkok, Chiang Mai en Phuket. Vanuit die plaatsen zouden we dan uitstappen doen: Kanchanaburi, Ayuthaya, drijvende markt, fietstocht, jungletochtje, Doi Inthanon, James Bond,...
Is dit allemaal te doen als dagtochten volgens de kenners hier?
Vooral over Kanchanaburi/ River Kwai heb ik m'n twijfels.
En is een bezoek van Sukhothai een must als men reeds Ayuthaya bezocht heeft?
Bepaalde uitstappen kunnen we best zelf af met openbaar vervoer hoop ik.
Zijn er echter die beter geboekt worden bij een excursiebureau? Kwestie van tijdsbesparing en om het wat aangenaam te houden.
En zijn er bepaalde excursiebureautjes aan te bevelen? Of maakt dat allemaal niet uit?
Pikken ze je van eender waar op met de (mini)bus?
Dat zijn de belangrijke vragen op dit moment.
Groetjes
Comment