Hoi,
Zopas ligt onze reis vast : op 28 dagen gaan we van Kaapstad tot de Victoria Falls.
Ik zoek geen tips wat er allemaal te zien is onderweg, want dat heb ik allemaal uitgekiend.
Waar ik wel tips over wil, is het materiaal dat jullie aanraden.
Mijn plannen om mee te nemen :
- D300 + 18-200 Nikkor + polarisatie filter
- D300 + 50-500 Bigma + UV filter
- 4 batterijen
- 6 x 8 Gb geheugenkaartjes (48 Gb in RAW)
- monopod met ballhead
Zou ik mijn SB600 met lader thuis laten om plaats en gewicht te sparen ?
Erg vaak zal ik geen flits nodig hebben, en een invulflits zal met de standaard flits ook wel lukken.
Monopod de moeite om de ganse reis mee te sleuren ? Of beter een beanbag ? Of beiden ?
En welke tas raden jullie aan ?
Graag had ik beide bodies met lens gemonteerd gelaten in de tas,
en momenteel heb ik de Stealth Reporter D650 AW, maar die is iets te groot (te hoog).
Ter info,
Dit is de tour waarover het gaat : http://www.koningaap.be/www/index.ph...eiscode=GRBBZH
dus we rijden met een omgebouwde truck waar we ook safari's mee gaan doen.
Zopas ligt onze reis vast : op 28 dagen gaan we van Kaapstad tot de Victoria Falls.
Ik zoek geen tips wat er allemaal te zien is onderweg, want dat heb ik allemaal uitgekiend.
Waar ik wel tips over wil, is het materiaal dat jullie aanraden.
Mijn plannen om mee te nemen :
- D300 + 18-200 Nikkor + polarisatie filter
- D300 + 50-500 Bigma + UV filter
- 4 batterijen
- 6 x 8 Gb geheugenkaartjes (48 Gb in RAW)
- monopod met ballhead
Zou ik mijn SB600 met lader thuis laten om plaats en gewicht te sparen ?
Erg vaak zal ik geen flits nodig hebben, en een invulflits zal met de standaard flits ook wel lukken.
Monopod de moeite om de ganse reis mee te sleuren ? Of beter een beanbag ? Of beiden ?
En welke tas raden jullie aan ?
Graag had ik beide bodies met lens gemonteerd gelaten in de tas,
en momenteel heb ik de Stealth Reporter D650 AW, maar die is iets te groot (te hoog).
Ter info,
Dit is de tour waarover het gaat : http://www.koningaap.be/www/index.ph...eiscode=GRBBZH
dus we rijden met een omgebouwde truck waar we ook safari's mee gaan doen.
Comment