Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Enkele jaren geleden ben ik er geweest.
Peperduur als je met je eigen wagen gaat omdat je twee nachtboten moet nemen (Zeebrugge-Edinburgh en Edinburgh-Lerwick). Voor dezelfde prijs vlieg je naar Zuid-Afrika
Shetland heeft wel een groot voordeel: geen vervelende midges zoals in de rest van Schotland
Een interessante site is http://www.visitshetland.com/
Wat wil je precies weten?
Groetjes,
Philippe
beeldbank www.arterra.be
persoonlijke site www.wildeyes.be Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.
Hoe heb je alles geregeld op de Shetlands zelf? Vind je er altijd slaapplaats of zoek je dat op voorhand allemaal uit?
Zitten er echt veel dieren/vogels om te fotograferen of moet je wat geluk hebben?
Is het leven er zelf duur of enkel de overzet?
Is het misschien beter om ginder een auto te huren en met het vliegtuig te gaan?
Hoe heb je alles geregeld op de Shetlands zelf? Vind je er altijd slaapplaats of zoek je dat op voorhand allemaal uit?
Zitten er echt veel dieren/vogels om te fotograferen of moet je wat geluk hebben?
Is het leven er zelf duur of enkel de overzet?
Is het misschien beter om ginder een auto te huren en met het vliegtuig te gaan?
Hallo Jimmy,
Ik had alle eten mee en sliep in mijn kleine bestelwagen om kosten uit te sparen. Het is vooral het vervoer naar Shetland dat duur is en ook de brandstof ter plaatse. Ik had bij het reisagentschap Joker geïnformeerd of het goedkoper was om te vliegen en een wagen te huren, maar dat was even kostelijk. Ter plaatse had ik niets gereserveerd, alleen de overzet.
Er zijn vogelreservaten die de moeite zijn, maar even interessante vind je in de rest van Schotland. Het grote voordeel is wel dat je onbeperkt ter plaatse kan blijven en niet, zoals bij Bass Rock, er na een paar uur moet vertrekken.
Groetjes,
Philippe
beeldbank www.arterra.be
persoonlijke site www.wildeyes.be Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.
Comment