Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shetland Islands

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Shetland Islands

Iemand hier ooit naar de Shetland Islands geweest?
    Ik zoek wat info over deze reis.
    IntoWildlife

Re: Shetland Islands

Enkele jaren geleden ben ik er geweest.
    Peperduur als je met je eigen wagen gaat omdat je twee nachtboten moet nemen (Zeebrugge-Edinburgh en Edinburgh-Lerwick). Voor dezelfde prijs vlieg je naar Zuid-Afrika
    Shetland heeft wel een groot voordeel: geen vervelende midges zoals in de rest van Schotland
    Een interessante site is http://www.visitshetland.com/
    Wat wil je precies weten?

Groetjes,
    Philippe
    beeldbank www.arterra.be
    persoonlijke site www.wildeyes.be
    Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

Comment

stel je vraag op dit engelstalig photoforum

http://inspiring-photography.com/forum/index.php

Comment

Hoe heb je alles geregeld op de Shetlands zelf? Vind je er altijd slaapplaats of zoek je dat op voorhand allemaal uit?
        Zitten er echt veel dieren/vogels om te fotograferen of moet je wat geluk hebben?
        Is het leven er zelf duur of enkel de overzet?
        Is het misschien beter om ginder een auto te huren en met het vliegtuig te gaan?
        IntoWildlife

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oostham Bekijk bericht
          Hoe heb je alles geregeld op de Shetlands zelf? Vind je er altijd slaapplaats of zoek je dat op voorhand allemaal uit?
          Zitten er echt veel dieren/vogels om te fotograferen of moet je wat geluk hebben?
          Is het leven er zelf duur of enkel de overzet?
          Is het misschien beter om ginder een auto te huren en met het vliegtuig te gaan?
          Hallo Jimmy,

Ik had alle eten mee en sliep in mijn kleine bestelwagen om kosten uit te sparen. Het is vooral het vervoer naar Shetland dat duur is en ook de brandstof ter plaatse. Ik had bij het reisagentschap Joker geïnformeerd of het goedkoper was om te vliegen en een wagen te huren, maar dat was even kostelijk. Ter plaatse had ik niets gereserveerd, alleen de overzet.
          Er zijn vogelreservaten die de moeite zijn, maar even interessante vind je in de rest van Schotland. Het grote voordeel is wel dat je onbeperkt ter plaatse kan blijven en niet, zoals bij Bass Rock, er na een paar uur moet vertrekken.

Groetjes,
          Philippe
          beeldbank www.arterra.be
          persoonlijke site www.wildeyes.be
          Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

Comment

geen midgets?
            poof

Comment

Van die kleine vervelende muggen die je met duizenden tegelijk willen aanvallen!

geen dwergen dus

Comment

Working...
              X