Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten plaatsen in Spanje????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verlaten plaatsen in Spanje????

    Hallo,

    Sinds een jaar of 6 doorkruis ik Belgie om verlaten industriele sites en andere verlaten plaatsen te fotograferen. Binnen 2 weken vertrek ik naar Spanje ( naar Callela, in de buurt van Loret da mar en Barcelona ) Zijn er mensen die in die buurt of op een redelijke afstand verlaten plaatsen weten. Ik zou jullie zeer dankbaar zijn
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

  • #2
    Re: Verlaten plaatsen in Spanje????

    Locaties voor kleine pitoreske dorpjes zijn ook welkom
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

    Comment


    • #3
      Re: Verlaten plaatsen in Spanje????

      kom op mensen, er zijn hier toch wel enkele Spanje kenners ???
      Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
      www.ginodepreter.com

      Comment


      • #4
        Re: Verlaten plaatsen in Spanje????

        ik ben vroeger (jaren 70-80 ) verschillende malen naar Calella de Palafruguell geweest , toen had je daar in de omliggende baaien nog soms verlaten kasteeltjes of woningen op heuveltoppen ; ik ben daar een zestal jaar geleden nog eens teruggeweest en schrok van de bouwwoede in die regio ...
        Je hebt er wel nog kleine dorpjes waar nauwelijks toeristen komen , gewoon een 10-20 km binnenland intrekken .
        Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

        Comment


        • #5
          Re: Verlaten plaatsen in Spanje????

          Vlak bij Juseu in Aragon is er een verlaten stad op een heuvel. Ik ken de naam niet meer (castarlenas ?), maar als je even de mensen van www.juseu.com contacteert, dan heb je zeker de juiste info (het zijn nederlanders). Trouwens een mooi plekje bij die mensen als uitvalsbasis voor een zeer rustig en zeer mooie streek in Noord spanje aan de pyreneeen.
          Wim

          Comment

          Working...
          X