Eind mei vertrek ik op 22-daagse naar Ecuador en de Galąpagos eilanden, en mijn 10D gaat absoluut mee... Ik ga er wat natuurplaatjes schieten, zowel in de jungle, op Inca-ruines als op de heldere eilanden, en ik hoop wat locals te kunnen fotograferen in de plattelandsgebieden (steden missch te gevaarlijk om de camera boven te halen...)
Ik heb volgend materiaal ter beschikking:
- 10D (natuurlijk...) + toebehoren (lader, CF Card, batterijen)
- Canon EF 28-135 mm 3.5-5.6 IS USM, zonnekap, UVfilter
- Sigma 70-300 mm 4-5.6 DG MACRO, zonnekap
- Sigma 18-50mm 3.5-5.6 DC, zonnekap
- Canon EF 50mm 1.8 II, zonnekap
- Canon Speedlite 430 EX
- Emtec Imagetank 80Gb
- Manfrotto 190 XPROB + Manfrotto 486 Ballhead
- Binnenkort hoop ik mij een Lowepro Rover Plus AW of Rover AW II aan te schaffen ipv mijn huidige Tamrac system 6 tas...
Ik heb nog een klein budgetje ter beschikking voor aanschaf extra materiaal... Nu is mijn vraag: wat zou ik volgens jullie absoluut nog nodig hebben ginder ? Maakt niet uit wat, zelfs een stom idee kan uiteindelijk heel waardevol blijken...
Bedankt om mee te denken !
Sankth
Ik heb volgend materiaal ter beschikking:
- 10D (natuurlijk...) + toebehoren (lader, CF Card, batterijen)
- Canon EF 28-135 mm 3.5-5.6 IS USM, zonnekap, UVfilter
- Sigma 70-300 mm 4-5.6 DG MACRO, zonnekap
- Sigma 18-50mm 3.5-5.6 DC, zonnekap
- Canon EF 50mm 1.8 II, zonnekap
- Canon Speedlite 430 EX
- Emtec Imagetank 80Gb
- Manfrotto 190 XPROB + Manfrotto 486 Ballhead
- Binnenkort hoop ik mij een Lowepro Rover Plus AW of Rover AW II aan te schaffen ipv mijn huidige Tamrac system 6 tas...
Ik heb nog een klein budgetje ter beschikking voor aanschaf extra materiaal... Nu is mijn vraag: wat zou ik volgens jullie absoluut nog nodig hebben ginder ? Maakt niet uit wat, zelfs een stom idee kan uiteindelijk heel waardevol blijken...
Bedankt om mee te denken !
Sankth
Comment