Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips Dordogne omgeving Sarlat.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tips Dordogne omgeving Sarlat.

We gaan in augustus voor een weekje naar de Dordogne, meerbepaald de omgeving van Sarlat.

Wie heeft enkele tips.

Re: Tips Dordogne omgeving Sarlat.

Heel die regio is gewoon mooi.

Ikzelf ben verleden jaar in sarlat geweest.

Is een speciale stad met leuke steegjes en straten wel fotografisch interessant hoor.

De weg ernaartoe is meestal ook indrukwekkend wij vertrokken uit omgeving van de rivier de lot. (vakantiepark les cigales)

Goed opletten als je door bosrijk gebied rijdt want er zit wel een pak wild hoor. Mijn fout was dat ik geen tele meehad of ik had zeker een ree gespot

Have fun is een mooie regio.
    Canonist tot in de kist.
    www.paaldans.be www.tropicanaclub.be foto.telenet.be/reggytropicana

Comment

Re: Tips Dordogne omgeving Sarlat.

Boekje Guide Michelin kopen

Alle gekheid op een stokje....Alles hangt af van hoelang je in de wagen wil zitten voor een verplaatsing. Binnen grosso modo een uur rijden:
      - noordwestelijk Montignac en de grot van Lascaux, Les Eyzies en de omgeving (diverse oudheidkundige sites, park met namaak-dinosauriers), La Roque Gageac (het dorp, bootje varen op de Dordogne), nog wat meer naar het noorden het prachtige Chateau de Hautefort met zijn indrukwekkend park
      - oostelijk (andere kant van de autoroute); Rocamadour (heiligdom, kasteel, rocher des Aigles met indrukwekkende roofvogelshow, parc des singes), grotte de lacave, gouffre de Padirac...
      Kan zo nog enige tijd doorgaan. Misschien beter mij eens een PM sturen met meer konkrete vragen.

Comment

Working...
      X