Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Heel knap gemaakt moet ik zeggen.
Je zegt dat je op tijd bent gestopt maar je bent volgens mij óf te vroeg gestopt óf te ver doorgegaan.
Ik bedoel hiermee te zeggen dat het kan lijken alsof er een nieuw wiel is opgezet, dan zou je de leiding naa de as oud kunnen laten.
Of het gaat op een nieuwe trein lijken maar dan moet je doorgaan met de rest aan de linkerzijde.
Ik vindt het knap gedaan er zullen vele uurtjes inzitten denk ik, en ik ben best benieuwd naar de techniek hierachter, maar dat leg je misschien nog wel uit.
Volgens mij heeft hij het ding gewoon bijna helemaal overtekend in illustrator...
De reliefletters heeft hij opnieuw "gezet" & er een emboss-filterke overgetrokken...
Wat ik me afvraag hoe hij het kleurverloop flikt in dat metaal...en dan die schaduwen overal ...
Ik vermoed dat er ook wat lighting effects zijn gebruikt om dat metaal te doen glimmen ?
En bovenal HOE LANG doe je hier over ?
Dit getuigt van jarenlange ervaring alleszins...
Ik had het al gezegd & ik zeg het nogmaals: verbazingwekkend !
maar... der zitten serieus wat fouten in de schaduwen... de schaduwen komen NIET overeen met de originele, maar toch... ik zou ni weten hoe aan te beginnen... Als je goed kijkt zie je nog wat foutjes...
Comment