Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem GPU - Camera Raw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem GPU - Camera Raw

    Jammer
    Last edited by SeJa; 13 november 2023, 11:15.

  • #2
    Deze boodschap is niet aanwezig... testen dus in het duister.

    In veel gevallen helpt het ook als je je pogingen tot oplossen van het probleem deelt. En welk os versie heb je draaien.op je Mac?

    In welke mate is alles up to date?

    Comment


    • #3
      En ik heb me voorgenomen om noch hier, noch op andere plaatsen (ik zeg maar: Facebook) ook maar in te grijpen als ik bij de openingspost niet meer info meekrijg: platform (we weten iMac, maar welke versie) en probleemsoftwareversie [we weten dat het om Adobe PS 2024 (?) gaat]. Daarbij hoort uiteraard de letterlijke tekst van de foutboodschap, en het lijkt dat TS er niet in slaagt om een screenshot te plaatsen.
      Misschien kan Topic Starter (@SeJa) eerst in het Testforum leren posten? Als Mod kan ik aan de inhoud (met inbegrip van codes) van jouw beginpost, maar er is geen enkele code naar een of andere website waar een screenshot al dan niet zou gepost zijn te bespeuren.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Sorry voor het ongemak - annuleer mijn vraag !

        Comment

        Working...
        X