Nee nee, mijn schoonmoeder moet (nog) niet geretoucheerd worden
Maar ik heb haar beloofd een uitnodiging te maken voor haar 50e-verjaardagsfeest. Ik heb ik PS een ontwerp gemaakt dat haar aanstaat (tis gelukkig geen moeilijke). Om dit uit te printen heb ik er een JPG-bestand van gemaakt en doorgestuurd naar hema om als foto af te printen. Resultaat: een vlekkerig rode achtergrond, letters die wel lijken uit te lopen (wellicht Pixel-uitrekking om het in mijn eigen woorde te zeggen
)en een foto die "gepixeld" is. Nu wordt het stlletjesaan dringend en vraag ik me af wat ik verkeerd gedaan heb. Ik heb een nieuw bestand van 10 op 15 cm gemaakt (zoals gevraagd) dat een rood kleurtje gegeven via opvullen en een rood emmertje. Daar wat letters ingeplakt vie de tekstlayers en dan nog een fotootje in gezet. Ik heb dit op hoogste JPEG kwali gesaved maar het bestand blijkt dus veel te klein om mooi af te drukken. Wie o wie helpt mij en vertelt me wat ik best doe?

Maar ik heb haar beloofd een uitnodiging te maken voor haar 50e-verjaardagsfeest. Ik heb ik PS een ontwerp gemaakt dat haar aanstaat (tis gelukkig geen moeilijke). Om dit uit te printen heb ik er een JPG-bestand van gemaakt en doorgestuurd naar hema om als foto af te printen. Resultaat: een vlekkerig rode achtergrond, letters die wel lijken uit te lopen (wellicht Pixel-uitrekking om het in mijn eigen woorde te zeggen

Comment