Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwalbum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trouwalbum

Hallo,

Ik wil graag een trouwalbum maken. Dit zou tussen de 80 en 90 pagina's zijn. Met een harde kaft, liefst een leer-achtige cover, platliggend (zoals voor landschapsfotos), heel goede kwaliteit, glanzend of op fotopapier afgedrukt.
    Welk programma zou hier het beste voor zijn? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, of die iets dergelijks gemaakt hebben in de buurt van Leuven?

Dank je wel,

Veerle

Re: Trouwalbum

Het programma is afhankelijk van het bedrijf waar je de album laat maken.
    Deze wordt gratis geleverd (gedownload), op de site van je keuze.
    Blurb is zeer goed eens googelen om het te vinden
    Delhaize (firma Cewe) ook zeer goed, heb de firma bezorgd in Duitsland, beschikt ook over een professionele lijn.
    en de prijs is afhankelijk van wat je wil
    Alvast succes
    Vriendelijke groet
    Duroc

Comment

Kijk eens bij elka color of pixbook daar werk ik altijd en ben er heel tevreden over

Comment

Weet 't is niet voor de hand liggend, maar je moet je definities aanpassen aan de firma die het gaat afrukken.
        Vervelend, maar zo is het !
        Weet niet voor andere programma's, maar Lightroom kan het bewerken.
        Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

wij hebben onze trouwalbum met fujiprint gedaan. Bangelijke boek is dat geworden.
          100 blz ongeveer, prijs 110 euro dacht ik.
          Harde witte kaft, kun je zezelf allemaal zelf selecteren
          Levertijd was bij ons weekske in kialapunt benzinestation.

Comment

Ik maak eerst mijn LO in photoshop

Comment

profotonet.
              Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

Comment

Ik heb vandaag een boek aangekregen van superfoto.nl. Heel goede kwaliteit en makkelijk in gebruik.
                Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Hallo,

Ik heb mijn album van de huwelijksreis gemaakt via fotobuch.de gemaakt. Ik vond vooral dat je hier veel meer mogelijkheden had qua layout. De kwaliteit vind ik persoonlijk heel goed. Het is een Duitse site, maar het programma zelf is in het Engels. Op het eerste zicht ziet het er moeilijk uit in gebruik, maar als je er één keer in begint te werken wijst het zichtzelf echt uit. Als ik nog eens een boek maak ga ik dit zeker terug via deze site doen...
                  ~Try and fail, but don't fail to try ~

Comment

Fotoboeken van Hema... aanrader!

T
                    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Working...
                    X