Hallo Iedereen,
Ik kom hier héél stillekes op mijn sokjes een mischien in jullie ogen belachelijke vraag stellen.
Ik heb me nog maar net photoshop aangeschaft en vind op dit moment in mijn druk leven als jonge mama niet de tijd om les te halen.
Maar kan iemand me misschien helpen om een andere achtergrond te maken op een foto?
IK heb communiefoto's gemaakt van mijn vriendin haar dochtertje en wil nu kaartjes maken en dergelijke. De achtergrond is altijd wit en ik zou die graag in het violet of zo hebben.
Wees aub heel duidlijk en in 'leek'taal met jullie uitleg aub want ken er echt héééééél weinig van.
Heb al in lagen en zo vanalles geprobeerd maar het lukt me echt niet.
Heb ook al op internet gezocht maar vind het nogal ingewikkeld!
Daarom hier deze vraag... HE HE

Hier zo ik dus graag een violet achtergrond bij hebben...
En bij nog zo enkele
Dank jullie alvast voor jullie hulp!!!
Groetjes Kelle
Ik kom hier héél stillekes op mijn sokjes een mischien in jullie ogen belachelijke vraag stellen.
Ik heb me nog maar net photoshop aangeschaft en vind op dit moment in mijn druk leven als jonge mama niet de tijd om les te halen.
Maar kan iemand me misschien helpen om een andere achtergrond te maken op een foto?
IK heb communiefoto's gemaakt van mijn vriendin haar dochtertje en wil nu kaartjes maken en dergelijke. De achtergrond is altijd wit en ik zou die graag in het violet of zo hebben.
Wees aub heel duidlijk en in 'leek'taal met jullie uitleg aub want ken er echt héééééél weinig van.
Heb al in lagen en zo vanalles geprobeerd maar het lukt me echt niet.
Heb ook al op internet gezocht maar vind het nogal ingewikkeld!
Daarom hier deze vraag... HE HE

Hier zo ik dus graag een violet achtergrond bij hebben...
En bij nog zo enkele

Dank jullie alvast voor jullie hulp!!!
Groetjes Kelle
Comment