Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik treed mijn voorganger hier bij: boeken van Scott Kelby, voor mij meer bepaald: het Photoshop CS4 boek voor digitale fotografen. Weet niet of er al een CS5 versie is, en weet ook niet of ik dat boek nog zou aankopen, maar het CS4 boek hebben we in de NL versie (voor mijn vrouw) en in de E versie (voor mijzelf, en omdat wij de engelstalige versie van het programma gebruiken). In het Engels luidt de titel the Photoshop CS4 book for digital photographers.
Kelbytraining.com , geen boek maar online videolessen. Ik vind dat veel aangenamer om te leren dan in een boek. En niet alleen Photoshop maar ook Indesign/Illustrator/Lightroom/Dreamweaver/Aperture/Fotografielessen : werken met softboxen enz. Ik heb hier zelfs een eigen website leren bouwen.
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50 Mijn bird foto's en urbex foto's
Kelbytraining.com , geen boek maar online videolessen. Ik vind dat veel aangenamer om te leren dan in een boek. En niet alleen Photoshop maar ook Indesign/Illustrator/Lightroom/Dreamweaver/Aperture/Fotografielessen : werken met softboxen enz. Ik heb hier zelfs een eigen website leren bouwen.
Dat is nou het mooie.
Ik leer veel liever uit een boek.
Heb het photoshop cs2 boek voor digitale fotograferen.
zoek 1 uit bij je cs.
en ja LesC het boek cs 5 is er ook http://www.fotografie.nl/nieuws/6352...ale-fotografen
Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Heb zelf ook een aantal boeken van Kelby en deze zijn inderdaad heel goed.
Als je totaal van nul moet beginnen met photoshop zou ik toch aanraden om eerst een boek te kopen waar alle gereedschappen stap voor stap uitgelegd worden.
vb. leer jezelf professioneel ...adobe photoshop cs5 van Erwin Olij).
Eens je deze basis hebt kan je verder met de boeken van Kelby die je dan niet meer wil missen.
Heb gisteren het boek CS5 voor dig. fot. gekocht van Scott Kelby. Moet zeggen, tis de moeite... alles duidelijk en verstaanbaar uitgelegd en gedemonstreerd.
Voor net geen 40 Euro.
Heb pas "The Complete Guide to Photoshop's Layers" van Matt Kloskowski (uit dezelfde Scott Kelby stal) gekocht, en ben dat boek nu aan het doornemen.
Zoals de titel zegt, handelt dit boek uitsluitend over lagen, maar moge dat wellicht het belangrijkste "feature" van Photoshop zijn. Ik ben in ieder geval zeer content van wat ik totnogtoe gelezen en uitgeprobeerd heb!
(de webcast alleen al, te bereiken via de link die ik naar het Layers boek geef, is al de moeite van het bekijken waard)
Comment