Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boek photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• boek photoshop

Hallo,

welk boek raden jullie aan om photoshop te leren?

grtn

Re: boek photoshop

Boeken van Scot Kelby
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

Comment

Ik treed mijn voorganger hier bij: boeken van Scott Kelby, voor mij meer bepaald: het Photoshop CS4 boek voor digitale fotografen. Weet niet of er al een CS5 versie is, en weet ook niet of ik dat boek nog zou aankopen, maar het CS4 boek hebben we in de NL versie (voor mijn vrouw) en in de E versie (voor mijzelf, en omdat wij de engelstalige versie van het programma gebruiken). In het Engels luidt de titel the Photoshop CS4 book for digital photographers.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

boek photoshop
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Kelbytraining.com , geen boek maar online videolessen. Ik vind dat veel aangenamer om te leren dan in een boek. En niet alleen Photoshop maar ook Indesign/Illustrator/Lightroom/Dreamweaver/Aperture/Fotografielessen : werken met softboxen enz. Ik heb hier zelfs een eigen website leren bouwen.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
            Kelbytraining.com , geen boek maar online videolessen. Ik vind dat veel aangenamer om te leren dan in een boek. En niet alleen Photoshop maar ook Indesign/Illustrator/Lightroom/Dreamweaver/Aperture/Fotografielessen : werken met softboxen enz. Ik heb hier zelfs een eigen website leren bouwen.
            Dat is nou het mooie.
            Ik leer veel liever uit een boek.
            Heb het photoshop cs2 boek voor digitale fotograferen.
            zoek 1 uit bij je cs.
            en ja LesC het boek cs 5 is er ook http://www.fotografie.nl/nieuws/6352...ale-fotografen
            Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

Comment

Die Kelby heeft wel veel boeken. Spontaan denk ik aan Georges Simenon.

Comment

Voor videos kan ik ook Derrick Story (thedigitalstory.com) aanraden ...
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik heb het Photoshop CS5 boek voor digitale fotografen van Scott Kelby, ben er wel nog niet echt aan begonnen maar staat echt wel goed uitgelegd.

Het kost 39,99€ in de standaard boekhandel en ja online in het engels is het boek natuurlijk veel goedkoper.
                  Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

Comment

@SpArkLeS

en is het boek ook in 't engels ? of nederlands ?

Comment

Heb zelf ook een aantal boeken van Kelby en deze zijn inderdaad heel goed.
                      Als je totaal van nul moet beginnen met photoshop zou ik toch aanraden om eerst een boek te kopen waar alle gereedschappen stap voor stap uitgelegd worden.
                      vb. leer jezelf professioneel ...adobe photoshop cs5 van Erwin Olij).
                      Eens je deze basis hebt kan je verder met de boeken van Kelby die je dan niet meer wil missen.
                      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Ik heb het boek adobe photoshop CS4 classroom in a book en ben er vree content mee, is in het nederlands ook te verkrijgen....

Groetjes,

Ben
                        Wat nikon materiaal

Comment

Heb gisteren het boek CS5 voor dig. fot. gekocht van Scott Kelby. Moet zeggen, tis de moeite... alles duidelijk en verstaanbaar uitgelegd en gedemonstreerd.
                          Voor net geen 40 Euro.

Comment

Scott Kelby!

Comment

Heb pas "The Complete Guide to Photoshop's Layers" van Matt Kloskowski (uit dezelfde Scott Kelby stal) gekocht, en ben dat boek nu aan het doornemen.
                              Zoals de titel zegt, handelt dit boek uitsluitend over lagen, maar moge dat wellicht het belangrijkste "feature" van Photoshop zijn. Ik ben in ieder geval zeer content van wat ik totnogtoe gelezen en uitgeprobeerd heb!
                              (de webcast alleen al, te bereiken via de link die ik naar het Layers boek geef, is al de moeite van het bekijken waard)
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                              X