Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boek photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: boek photoshop

een week geleden Scott Kelby gekocht...
    wel een werkje van formaat...

Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
      @SpArkLeS

en is het boek ook in 't engels ? of nederlands ?
      Het boek in standaard boekhandel is in het nederlands
      Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

Comment

Is het niet zo dat het nederlandstalig boek ook de NL versie van Photoshop behandelt? Van het CS4 boek voor Digitale Fotografen hebben wij zowel de NL versie (voor mijn vrouw) als de E versie (voor mijzelf) en in de NL versie zijn ook al de verwijzingen naar menu-opties en commando's nederlandstalig, evenals alle screenshots. Er is wel een vertalende woordenlijst (ook digitaal beschikbaar), maar toch is dat een beetje ambetant als je over de E versie van het programma beschikt. Ideaal (voor ons toch) zou zijn: een nederlandstalig boek over de E versie van het programma.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Creatief met Photoshop CS5 knowhow + workshops
          van Joke Beers-Blom te verkrijgen bij easy computing

groetjes
          Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
            Creatief met Photoshop CS5 knowhow + workshops
            van Joke Beers-Blom te verkrijgen bij easy computing

groetjes
            Renée
            Helaas is Easy Computing failliet. KLIK
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Helaas is Easy Computing failliet. KLIK
              Sorry, wist het niet

Groetjes
              Renée

Comment

Photoshop Down 'n Dirty trics Scott Kelby.
                Bestaat in het nederlands

Comment

Ik kan het boek Scott Kelby's 7-punten systeem voor photoshop ten sterkste aanraden.
                  Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

Comment

Scott Kelby's 7-Punten systeem voor Photoshop

Photoshop Down 'n Dirty trics Scott Kelby

Bovenstaande boeken zou ik niet aanraden om te starten
                    .

Ken deze boeken goed.

Ik heb alle boeken van Scott Kelby en werk al vanaf Photoshop 4 met fotobewerkingen.

Alle uitgaven van Photoshop voor Digitale Fotografen zijn voor een beginner zeer

bruikbaar.

Daarna je pas verdiepen in de andere uitgaven !
                    Last edited by aadg; 1 april 2011, 22:06. Reden: 2 keer zelfde boek

Comment

Ik heb alle boeken van Scott Kelby (sinds gisteren ook CS5 voor digitale fotografen), maar neem van mij aan dat ik al veel meer geleerd heb uit het tijdschrift "Photoshop Creative" (= Nederlands tijdschrift).
                      Ik volg ook de webinars van Adobe en die van Nik Software, beide erg leerrijk!

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Photoshop Creative heb ik opgezegd. Niet omdat het niet goed is maae te letters zijn veel te klein. Je moet constant met een vergrootglas werken . Jammer...

Comment

Deze zijn toch niet kleiner of groter dan bij een ander tijdschrift.
                          Heb onlangs mijn abonnement nog vernieuwd.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Het boek Adobe Photoshop Classroom vind een leerrijk boek.Het Photoshop CS2 boek van Scott Kelby is wel rijker geïllustreerd en ook zeer goed, maar helaas eenmaal gebruikt liggen ze weer in de kast en komen ze wel eens boven als naslagwerk.
                            Moesten ze je interesseren, ik doe ze van de hand.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Ik heb alle boeken van Scott Kelby (sinds gisteren ook CS5 voor digitale fotografen), maar neem van mij aan dat ik al veel meer geleerd heb uit het tijdschrift "Photoshop Creative" (= Nederlands tijdschrift).
                            Ik volg ook de webinars van Adobe en die van Nik Software, beide erg leerrijk!

Grtz, RF

Comment

Working...
                            X