Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

resizen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• resizen

Wie kan me helpen ?
    Ik had graag een 150 foto's één zelfde fotosize gegeven (in één bewerking), maar weet niet hoe ik er moet aan beginnen ik werk me cs5. Dank

Re: resizen

Indien je het voldoende zorgvuldig toepast (bv. niet te sterk downsizen in één keer) doet het gratis programma Irfanview perfect wat je wenst.
    home page: http://cage.ugent.be/~hs
    reisblog: http://herser.wordpress.com
    foto montages: http://www.photodex.com/share/hermans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rex Bekijk bericht
      Wie kan me helpen ?
      Ik had graag een 150 foto's één zelfde fotosize gegeven (in één bewerking), maar weet niet hoe ik er moet aan beginnen ik werk me cs5. Dank
      Zoek eens in je helpfile naar actions.
      1 afbeelding goed gestructureerd naar de gewenste schaal terugbrengen en dit opnemen als een actie.
      batch maken van deze actie op al je foto's ineens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
        Indien je het voldoende zorgvuldig toepast (bv. niet te sterk downsizen in één keer) doet het gratis programma Irfanview perfect wat je wenst.
        graag uitleg hoe je dat dan doet met Irfanview, want ik heb dat nog niet ontdekt.
        ik verklein mijn foto's stuk per stuk met Irfanview.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          graag uitleg hoe je dat dan doet met Irfanview, want ik heb dat nog niet ontdekt.
          ik verklein mijn foto's stuk per stuk met Irfanview.
          Druk dan eens op de [B]-toets en kijk welke opties (onder "advanced") er zijn voor "batch conversion".
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
            Druk dan eens op de [B]-toets en kijk welke opties (onder "advanced") er zijn voor "batch conversion".
            super bedankt voor de hint.

Comment

[Mod-LesC]Verplaatst van TerZake naar Fotobewerking, waar deze vraag beter thuishoort.[/Mod]

En mijn persoonlijke reactie: ook met BDSizer is zoiets mogelijk, al heb ik programma nooit in die zin gebruikt.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                En mijn persoonlijke reactie: ook met BDSizer is zoiets mogelijk, al heb ik programma nooit in die zin gebruikt.
                Ik wel... en ben er super tevreden van!

Comment

Working...
                X