Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi getrukeerd .. maar had ik dat gedaan ging de "edges" wat meer laten overvloeien hebben in de paddestoel ... zodat het nog "echter" leek ...
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
wat bedoel je met de edges? ben nogal een leek in het vak, heb alles geleerd uit zelfstudie en hier en daar uit vragen en antwoorden... mijn cursus digi.fot. start pas binnen een week...
canon 50d, canon 17-85mm is usm, canon 50mm 1:1.8,cactus flashke en triggersetje en enkele budgetvriendelijke bouw(spaar)lampkes
wat bedoel je met de edges? ben nogal een leek in het vak, heb alles geleerd uit zelfstudie en hier en daar uit vragen en antwoorden... mijn cursus digi.fot. start pas binnen een week...
Refine edges of hoeken verfijnen in het nederlands
Als je je zoontje uitknipt, best die bewerking ook nog uitvoeren voor je hem op de paddestoel plakt
Je ziet ook wel fel dat het knipwerk is omdat er een foutje zit in het licht.
Je zoontje is nu difuus en vanboven belicht.
De paddestoel is laag zittend hard zonlicht die van van rechts komt.
Die contrasten komen niet overeen nu.
Ik zou over je zoontje nog een laagje zetten en het licht schijnbaar van rechts doen komen en ook zeer hard contrast op zetten.
Je ziet ook wel fel dat het knipwerk is omdat er een foutje zit in het licht.
Je zoontje is nu difuus en vanboven belicht.
De paddestoel is laag zittend hard zonlicht die van van rechts komt.
Die contrasten komen niet overeen nu.
Ik zou over je zoontje nog een laagje zetten en het licht schijnbaar van rechts doen komen en ook zeer hard contrast op zetten.
idd, die lichtinval volledig over het hoofd gezien, zo logisch maar je moet er aan denken hee.
zal de volgende keer eerst de achtergrondfoto beter moeten analyseren en dan een foto maken met dezelfde lichtinval...
bedankt voor de tip...
greetings
canon 50d, canon 17-85mm is usm, canon 50mm 1:1.8,cactus flashke en triggersetje en enkele budgetvriendelijke bouw(spaar)lampkes
Comment