Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melding van ontbrekende lagen bij het draaien van actions

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Melding van ontbrekende lagen bij het draaien van actions

Kek word ik er van
    De ene action draait prima, zonder haperingen of gekke meldingen. Andere actions geven gedurende het uitvoeren van de action allerlei meldingen dat er lagen ontbreken. Ik krijg dan de optie doorgaan/annuleren.
    Ze zijn allemaal op dezelfde manier geïnstalleerd en van dezelfde maker. Toch doet de een het wel, de andere het niet.
    Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan fixen?

Thanks!

screen:

screen by Twinkel Fotografie, on Flickr

Re: Melding van ontbrekende lagen bij het draaien van actions

Moon, ik denk dat die Florabella actions (vandaar die prachtige tonings ) zich baseren op een eerste 'background' laag en niet 'achtergrond' laag.
    Je moet dus zorgen dat je eerste laag de 'background' laag is, Engelstalige versie dus. Of je wijzigt de action zodat hij vertrekt van de nederlandstalige vertaling.

Er is hier ooit door 'bali' een soortgelijke vraag gesteld.

behoorlijk wat mooie actions die je daar lopen hebt (zitten pareltjes tussen)
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Zou dat het echt zijn....want bv de Luxe actions van Florabella werken perfect. Ze doen niet allemaal raar...slechts de helft
      Hoe pas ik zoiets uberhaupt aan?

Het mooie van haar actions is, is dat ze allemaal layermasks bevatten en je alles kan aanpassen naar eigen smaak. Ik leer ook een hoop bij door deze actions te ontrafelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Zou dat het echt zijn....want bv de Luxe actions van Florabella werken perfect. Ze doen niet allemaal raar...slechts de helft
        Hoe pas ik zoiets uberhaupt aan?
        Ik heb het ook bij sommige actions, bij andere niet. Ik denk dat het is omdat sommige van die actions een copy maken van de 'background' laag, waar je dan bv. eerst de 'levels' nog kunt aanpassen en bij andere actions is die stap er niet.
        Maar goed, ik ben niet de PS-expert. Ben zeker dat er anderen zijn die je het klare antwoord kunnen geven.
        Hoe aanpassen geen idee. Lees deze alvast eens.
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Hallo,

Als ik je sreenshot bekijk zie ik dat je aan het werken bent op je basislaag.
          Ik maak altijd een kopie van die basislaag waar ik dan op werk. Heb je dit reeds geprobeerd?

Groeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Clarigy Bekijk bericht
            Hallo,

Als ik je sreenshot bekijk zie ik dat je aan het werken bent op je basislaag.
            Ik maak altijd een kopie van die basislaag waar ik dan op werk.
            Dat zal niet werken, veel van die actions vertrekken van de basislaag. Eens ik de basis PS heb gedaan(waar ik idd de basislaag dupliceer en daarop verder werk) en dan een action wil uitvoeren, dupliceer ik mijn beeld en doe flatten image om zo de action te laten lopen. Geeft wel wat overhead aan MB als ik al die beelden save, maar momenteel zie ik geen betere optie.
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

De oplossing werd gegeven door David, in het andere topic over actions

Comment

Working...
              X