Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mac Aperture 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mac Aperture 3

Goedemorgen,

Recentelijk ben ik overgestapt van de Windows PC naar de Mac.
    Aangezien ik de computer hoofdzakelijk gebruik voor mijn hobby fotografie heb ik gelijk het bewerkingsprogramma Aperture 3 gekocht. Inmiddels heb ik een aantal bewerkingen
    ( na vele uren ploeteren ) redelijk onder de knie. Echter, nu ik een foto wil verkleinen i.v.m. het uploaden ) loop ik vast. Zou iemand van u mij misschien kunnen laten weten hoe ik dit in Aperture 3 moet doen...?

Bij voorbaat dank...!

Met vriendelijke groet,
    Frans

Re: Mac Aperture 3

Oorspronkelijk geplaatst door Anton747 Bekijk bericht
    Goedemorgen,

Recentelijk ben ik overgestapt van de Windows PC naar de Mac.
    Aangezien ik de computer hoofdzakelijk gebruik voor mijn hobby fotografie heb ik gelijk het bewerkingsprogramma Aperture 3 gekocht. Inmiddels heb ik een aantal bewerkingen
    ( na vele uren ploeteren ) redelijk onder de knie. Echter, nu ik een foto wil verkleinen i.v.m. het uploaden ) loop ik vast. Zou iemand van u mij misschien kunnen laten weten hoe ik dit in Aperture 3 moet doen...?

Bij voorbaat dank...!

Met vriendelijke groet,
    Frans
    Om foto's te verkleinen om naar het web o.d. te stappen moet je je afbeeldingen exporteren (tenzij je de mogelijkheden van mobile me of webpagina's in aperture gebruikt.)
    bij het exporteren krijg je automatisch een ganse lijst met instellingen die je kan kiezen naar formaat, kwaliteit en gewenste bestandstype. Vind je hierin niet jouw gewenste instellingen kan je deze zelf samenstellen in hetzelfde venster.
    Je kan deze instellingen ook eens bekijken in het menu onder aperture/presets.

xs ermee

Comment

Re: Mac Aperture 3

Krisdg nam de woorden uit mijn mond

Het is inderdaad de methode om foto's te sharen.
      Ik werk sedert enkele weken ook met Aperture 3 en sedert enkele maanden met een Mac.
      Wat een verademing vergeleken met windows.
      Ik heb een goed boek gekocht over Aperture 3
      Aperture 3 van Dion Scoppettuolo. Er is een DVD bij met oefeningen.
      Groeten uit Brugge
      Chris

Comment

Working...
      X